کد خبر : 1598622 | 22 اسفند 1397 ساعت 18:47 | 287K بازدید | 0 دیدگاه

پیشه جدید ستاره پرتغالی؛

عجیب اما واقعی؛ پیشگویی تاریخی کریس رونالدو!

دیشب یکی از شب های ویژه و مهم دوران ورزشی کریستیانو رونالدو رقم خورد.

عجیب اما واقعی؛ پیشگویی تاریخی کریس رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو دیشب موفق شد با ثبت یک هت تریک فوق العاده مقابل اتلتیکومادرید، یک تنه موجبات صعود یوونتوس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را فراهم کرده و تیمش را از حذفی زودهنگام نجات دهد.

 

1390159

 

اما نشریه مارکا مدعی شد رونالدو قبل از دیدار با اتلتیکومادرید نسبت به صعود تیمش و ثبت هت تریک برابر یان اوبلاک مطمئن بوده و به قدری نسبت به اتفاقات این دیدار و درخشش در یوونتوس آره نا اطمینان داشته که از تمام اعضای خانواده، دوستان نزدیک و مدیر برنامه خود درخواست کرده این دیدار را در استادیوم تماشا کرده و شاهد موفقیت او در مستطیل سبز باشند.

 

ژرژ مندس، مدیر برنامه رونالدو در کنار جورجیانو رودریگز و فرزند کریستیانو و دیگران دوستان نزدیک وی همگی در استادیوم حاضر بودند و درخشش رونالدو به حدی بود که همسر وی نیز احساساتی شده و بعد از گل سوم CR7 اشک ریخت.

 

اعتماد به نفس و خشم برای انتقام از اتلتیکومادرید، خصوصا پس از شادی جنجالی دور رفت دیگو سیمئونه و انتقادات فراوانی که طی هفته های اخیر در مطبوعات ایتالیا از رونالدو شده بود، در چهره ستاره پرتغالی موج می زد و او با ثبت یک هت تریک باورنکردنی دیگر، ثابت کرد برای موفقیت در لیگ قهرمانان تنها به یک کریستیانو رونالدو نیاز دارید.

 

1390161

 

ستاره پرتغالی که در دیدار رفت توفیقی در گلزنی نداشت و به شدت مورد شماتت هواداران اتلتیکومادرید نیز قرار گرفته بود، در هفته های اخیر به شدت تحت فشار قرار داشت و نشریات ایتالیایی به وی تاخته بودند.

 

منتقدان وی مدعی شدند برای قهرمانی در سری آ، نیازی به پرداخت 100 میلیون پوند برای خرید یک بازیکن 34 ساله نبود و یوونتوس رونالدو را برای موفقیت در لیگ قهرمانان خریده است که این بازیکن دیشب نشان داد چرا بیانکونری در تابستان با وی عقد قرارداد کرده است.

 

رونالدو با این هت تریک، حالا فرصت ادامه حضور در لیگ قهرمانان و کسب چهارمین موفقیت متوالی در این رقابت ها، این بار با لباس یوونتوس را خواهد داشت.

دیدگاه‌ها