کد خبر : 1598678 | 22 اسفند 1397 ساعت 23:52 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیشتازی ایرانی‌ها در بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا

تیم‌های ایرانی با پیروزی مقابل رقبای خود همچنان پیشتاز رقابت‌های بسکتبال جام باشگاه‌های غرب آسیا هستند.

پیشتازی ایرانی‌ها در بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، امروز (چهارشنبه) ۲۲ اسفند ماه ۱۳۹۷ در ادامه رقابت‌های بسکتبال جام باشگاه‌های غرب آسیا که به میزبانی شهر بغداد در کشور عراق پیگیری شد، دو نماینده بسکتبال ایران مقابل رقبای فلسطینی و سوریه‌ای خود به میدان رفتند که با برتری مقابل آن‌ها همچنان تیم‌های پیشتاز این مسابقات باقی ماندند.

 

در نخستین بازی امروز تیم پتروشیمی بندر امام به عنوان نخستین نماینده ایران مقابل تیم قلندیا از فلسطین به میدان رفت که توانست با نتیجه قاطعانه ۶۱ - ۱۰۰ مقابل حریف خود به برتری برسد. نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر رقم خورد:

 

کوارتر اول: ۲۴-۲۴ مساوی

کوارتر دوم: ۲۳-۸ پتروشیمی

کوارتر سوم: ۲۹-۲۰ پتروشیمی

کوارتر چهارم: ۲۴-۹ پتروشیمی

 

روزبه ارغوان با تأثیر گذاری ۳۶، کسب ۱۷ امتیاز و ثبت ۱۸ ریباند برای تیم پتروشیمی بندر امام بهترین بازیکن زمین بود. عمر نبیل کرایم نیز با تأثیر گذاری ۲۷، کسب ۳۰ امتیاز و ثبت ۶ ریباند بهترین بازیکن تیم قلندیا شد.

 

در دومین بازی نیز تیم شیمیدر تهران دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها به مصاف تیم الجیش سوریه رفت که توانست با نتیجه قاطعانه ۸۰- ۵۵ سومین برد خود را کسب کند. نتیجه چهار کوارتر این بازی به شرح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: ۲۱-۷ شیمیدر

کوارتر دوم: ۲۲-۲۱ شیمیدر

کوارتر سوم: ۱۲-۱۹ الجیش

کوارتر چهارم: ۲۵-۸ شیمیدر

 

محمد جمشیدی با تأثیر گذاری ۴۵، کسب ۴۴ امتیاز و ثبت ۶ ریباند برای تیم شیمیدر ایران بهترین بازیکن زمین شد. ویلیام الحداد نیز با تأثیر گذاری ۲۲، کسب ۱۴ امتیاز و ثبت ۶ ریباند به عنوان بهترین بازیکن تیم الجیش سوریه انتخاب شد.

به این ترتیب آخرین بازی نمایندگان ایران در این مرحله از مسابقات را باید تیم شیمیدر تهران مقابل تیم نفت بغداد از کشور میزبان (عراق) برگزار کند. این بازی فردا (پنجشنبه) ۲۳ اسفند ماه ۱۳۹۷ و ساعت ۲۰:۳۰ (به وقت محلی) برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها