کد خبر : 1598710 | 23 اسفند 1397 ساعت 09:18 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

جیمز میلنر:

سادیو مانه این روزها در اوج است

جیمز میلنر، ستاره لیورپول با تمجید از هنرنمایی هم‌تیمی‌اش سادیو مانه، در جریان پیروزی دیشب مقابل بایرن مونیخ و صعود به یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ، نمایش مانه را خارق‌العاده و تماشایی خواند.

سادیو مانه این روزها در اوج است

به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول دیشب در آلیانز آرنا یک شب رویایی را پشت سر گذاشت و در جریان پیروزی 3-1 تیمش مقابل بایرن مونیخ و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان نقش بسیار پررنگی داشت. مانه علاوه بر دو گل خود در این بازی، تکنیک خارق‌العاده‌اش را در طول بازی و به خصوص روی گلهایی که به ثمر رساند به رخ کشید.

 

1390454

 

جیمز میلنر، هم‌تیمی مانه و ستاره لیورپول در پایان بازی با ستایش از او به خبرنگاران گفت:" سادیو معرکه است. گل اولی که امشب زد بی‌نظیر بود. آرامش او و نحوه به ثمر رساندن گل اول بازی امشب واقعا خارق‌العاده بود. امیدوارم سادیو تا پایان فصل با همین درخشش به کارش ادامه بدهد".

 

1390455

 

حالا که محمد صلاح در فصل جاری نتوانسته مثل فصل پیش گلهای پرشماری به ثمر برساند، سادیو مانه تا حدودی جای خالی او را پر کرده است. دو گل دیشب مانه هجدهمین و نوزدهمین گلهای او در فصل جاری بودند و باعث شدند لیورپول به همراه سه تیم انگلیسی دیگر منچسترسیتی، منچستریونایتد و تاتنهام به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان راه یابد.

 

1390453

 

میلنر در ادامه صحبت‌هایش گفت:" ما در این بازی خارج از خانه در مقابل یک تیم خوب اروپایی عملکرد خیلی خوبی داشتیم. چنین بازی‌هایی اصلا ساده نیست و حریف در دقایقی از بازی دست بالا را پیدا می‌کند. در این هیچ شکی نیست. ما امروز بهترین بازی ممکن خودمان را انجام ندادیم ولی مهم نتیجه است".

 

 

 

دیدگاه‌ها