کد خبر : 1598718 | 23 اسفند 1397 ساعت 09:40 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

رابرتسون بازی یک‌چهارم لیورپول را از دست داد

با وجود پیروزی لیورپول مقابل بایرن مونیخ و راه‌یابی این تیم به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان، خبر بد برای مرسی‌سایدی‌ها این بود که اندی رابرتسون، بازی اول تیمش در مرحله یک‌چهارم را از دست داد.

رابرتسون بازی یک‌چهارم لیورپول را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیشب موفق شد با پیروزی 3-1 بایرن مونیخ را از پیش رو بردارد و به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. اما خبر بدی که لیورپولی‌ها در آخرین لحظات بازی با آن مواجه شدند محروم شدن اندی رابرتسون، ستاره خط دفاعی این تیم از حضور در بازی رفت مرسی‌سایدی‌ها در مرحله یک‌چهارم به دلیل دریافت کارت زرد توسط او در وقتهای اضافه بود.

 

1390468

 

یورگن کلوپ بعد از بازی دریافت کارت زرد توسط رابرتسون در واپسین لحظات بازی را احمقانه خواند و از محرومیت ستاره‌ تیمش از حضور در بازی بعدی لیورپول در چمپیونزلیگ ابراز ناراحتی کرد. رابرتسون در دقیقه 91 بازی در یک صحنه بدون اینکه لیورپول با خطری جدی مواجه باشد، لئون گورتزکا بازیکن بایرن را سرنگون کرد تا کارت زرد دریافت کند.

 

1390470

 

عدم حضور رابرتسون در بازی بعدی یورگن کلوپ را با دردسرهای زیادی مواجه خواهد کرد. با اینکه جیمز میلنر و آلبرتو مورنو می‌توانند جای خالی رابرتسون را پر کنند اما کلوپ می‌داند که کیفیت آنها در پست رابرتسون به اندازه او نخواهد بود. با اینحال کلوپ در پایان بازی سعی کرد اوضاع را عادی جلوه دهد و مدعی شد در تیمش به اندازه کافی بازیکنان باکیفیت در اختیار دارد .

 

کلوپ در این باره گفت:" حرکت احمقانه‌ای بود ولی او فوتبالیست جوانی است. ما نباید نگران این جور مسائل باشیم. این اتفاقات در یک بازی می‌افتد ولی رابرتسون در آن لحظه بدشانس هم بود. ما باید نبود او را جبران کنیم ولی نگران نیستیم چون در تیم‌مان بازیکنان باکیفیت زیاد داریم".

 

 

 

دیدگاه‌ها