کد خبر : 1598719 | 23 اسفند 1397 ساعت 09:51 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیکه: وجود لئو مسی به شما آرامش می دهد

جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی بارسلونا، از بازی کردن در خط حمله استقبال کرد.

پیکه: وجود لئو مسی به شما آرامش می دهد


به گزارش "ورزش سه"، پیکه دیشب موفق شد با نفوذی فوق العاده یکی از گل های بارسلونا مقابل لیون را به ثمر برساند و حالا او در مورد این دیدار و درخشش لیونل مسی صحبت کرده است.

 

1390472

 

جرارد پیکه گفت: "اگر لوییس سوارز خسته باشد، از والورده اجازه می گیرم تا در خط حمله بارسلونا بازی کنم و امیدوارم برای قرار گرفتن در پست مهاجم، قادر به قانع کردن سرمربی بارسا باشم. همیشه علاقمند به شرکت در امور هجومی بوده ام و می توانم تشخیص دهم در چه زمان قادرم به گلزنی و بازیکنان خط حمله تیمم کمک کنم.

 

هنوز شانس فتح سه گانه برای ما وجود دارد اما حالا برای صحبت کردن در این رابطه خیلی زود است و باید گام به گام پیش برویم. ما در موقعیت مشابه سال گذشته قرار داریم و باید از آن تجربه درس بگیریم. یکشنبه بازی سختی پیش روی بارسلوناست.

 

وجود بازیکنی مانند لیونل مسی در تیم به شما آرامش مهمی می دهد تا بتوانید با چالش ها مقابله کنید. عملکرد مسی عادی نیست و برابر لیون نیز او یک نمایش فوق العاده با زدن دو گل و ارسال دو پاس گل و توپی که از روی خط برگردانده شد ارائه داد.

 

درخشش رونالدو برابر اتلتیکومادرید؟ وجود ستاره های بزرگ در یک تیم اهمیت زیادی دارد اما آنها به تنهایی قادر به فتح عناوین نیستند."

دیدگاه‌ها