کد خبر : 1598725 | 23 اسفند 1397 ساعت 10:08 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

سرمستی عجیب مهاجم الجزایری پس از گل

بونجاح - پرسپولیس؛ نبرد انتقامی در تهران (عکس)

حالا جدال تیم های پرسپولیس و السد در تهران نبرد انتقامی برای سرخ ها خواهد بود و شجاع و سیدجلال دوباره باید عملیات توقف بغداد در تهران را از سر بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، بغداد بونجاح موفق شد در آخرین دقیقه از بازی پرسپولیس و السد، دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند و تیمش را به پیروزی برساند. او که در نیمه نهایی آسیا نیز علی رغم گلزنی برابر سرخ ها، زمین را با ناراحتی و ناکامی ترک کرده بود، این بار گلزنی کرد و پس از آن نیز خوشحالی عجیب و غریبی را انجام داد.

 

کلکسیون شادی پس از گل بونجاح از جایی شروع شد که او به سمت هیدوس رفت و کاپیتان و سازنده گل را در آغوش گرفت و سپس حلقه شادی السدی ها در کنار زمین تشکیل شد. در همین حین مهاجم الجزایری پیراهن خود را هم درآورد تا سرمستی‌اش از این گل را بیش از پیش نشان دهد.

 

البته پس از پوشیدن پیراهن نیز خوشحالی بونجاح ادامه داشت تا بیش از گل سه امتیازی، شادی او باعث آزار هواداران پرسپولیسی شود. بونجاح با این گل آفساید توانست از پرسپولیسی ها انتقام جویی کند اما بی تردید این پایان کار پرسپولیس و السد نخواهد بود.

 

حالا در بازی برگشت شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی باید بونجاح را متوقف و مهاجمان پرسپولیس نیز زهرآگین تر از قبل، عمل کنند تا به دروازه السد برسند و انتقام شکست تلخ در دوحه را بگیرند؛ انتقامی که برای صعود پرسپولیس از گروه بسیار واجب است.

 

1390083

 

1390483

 

دیدگاه‌ها