کد خبر : 1598737 | 23 اسفند 1397 ساعت 10:06 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

نقش فن‌دایک در پیروزی لیورپول بر بایرن

با وجود درخشش سادیو مانه در جریان پیروزی 3-1 لیورپول مقابل بایرن مونیخ، شاگردان یورگن کلوپ این پیروزی را تا حد زیادی به ستاره خط دفاعی‌شان، ویرژیل فن‌دایک مدیون بودند.

نقش فن‌دایک در پیروزی لیورپول بر بایرن

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن‌دایک در فصل جاری برای لیورپول فوق‌العاده کار کرده و با درخشش عجیب و غریبی که امسال داشته کارشناسان فوتبال اروپا را با این سوال مواجه کرده که آیا کاری هست که فن‌دایک قادر به انجامش نباشد؟ فن‌دایک امسال دفاع پراشتباه لیورپول را به یکی از قوی‌ترین خطوط دفاعی اروپا تبدیل کرده و دیشب در بازی مقابل بایرن نشان داد که علاوه بر درخشش در کار دفاعی، چه استعدادهای متنوعی دارد و در تیم لیورپول چه نقش مهمی بازی می‌کند.

 

1390492

 

اما اوج درخشش فن‌دایک در بازی دیشب در اواسط نیمه دوم بازی اتفاق افتاد. زمانی که او در میان تعداد زیادی مدافع سرخپوش بایرن به هوا برخاست تا ضربه کرنر ارسال شده توسط جیمز میلنر را با ضربه سر وارد دروازه کند. اما فن‌دایک دیشب یک پاس گل هم داد. پاس بلند و بسیار دقیق او بود که سادیو مانه را راه انداخت تا او گل اول بازی را به زیبایی هر چه تمام‌تر به ثمر برساند.

 

1390491

 

بین این دو گل، بایرن به مبارزه ادامه داد و با گل به خودی جوئل ماتیپ توانست بازی را به تساوی بکشاند. اما لیورپول تیمی نبود که پا پس بکشد و در ادامه کاری کرد که بایرن دیگر امید خود به بازی را از دست بدهد.

 

1390490

 

فن‌دایک دیشب چه در بازی دفاعی و چه در بازی تهاجمی درخشان ظاهر شد. لیورپول در فصل جاری لیگ قهرمانان، عموماً در خارج از خانه نمایش‌های خوبی نداشته اما دیشب در مقابل بایرن مونیخی که در دو بازی قبلی‌اش 11 گل به حریفان زده بود، با درخشش فن‌دایک توانست حریف آلمانی را مقهور کند.

 

 

 

دیدگاه‌ها