کد خبر : 1598746 | 23 اسفند 1397 ساعت 11:13 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم نگرفتم ثبت نام کنم، بزرگتر من در کشتی هست

بنی تمیم: فقط امیر و رسول نه، همه با هم برادریم!

سرپرست فدراسیون کشتی گفت: جوی که به وجود آمده، خیلی به نفع کشتی نیست و بهتر است از حاشیه های دوری کنیم.

بنی تمیم: فقط امیر و رسول نه، همه با هم برادریم!

به گزارش "ورزش سه"، حمید بنی تمیم که در ماههای اخیر به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی فعالیت کرده و نفراتی همچون محمد بنا و غلامرضا محمدی را روی کار آورده، هنوز در انتخابات فدراسیون کشتی ثبت نام نکرده است.


این در حالی است که پیش از این تصور می شد بنی تمیم می تواند با پشتوانه آرای رسول خادم در هیات های استانی یکی از کاندیداهای اصلی در انتخابات فدراسیون کشتی باشد، اما طی روزهای اخیر اتفاقاتی رخ داده که شائبه حمایت فدراسیون از کاندیدای دیگری را مطرح کرده است.


امیررضا خادم که به عنوان اولین نامزد در انتخابات ثبت نام کرده، در مصاحبه مطبوعاتی خود از حضور خود در محل تمرین تیم های ملی خبر داد. این موضوع طی یکی، 2 روز اخیر واکنش هایی به همراه داشته و برخی از فدراسیون انتقاد کرده اند.


حمید بنی تمیم، سرپرست فدراسیون کشتی در همین رابطه پاسخگوی سوالات خبرنگار "ورزش سه" بود. او درباره حضور امیر خادم در محل تمرین تیم ملی گفت: همه قهرمانان سابق و فعلی کشتی می توانند در محل تمرین تیم های ملی حاضر شوند و ما هیچ کسی را منع نمی کنیم. این اتفاق عجیبی نیست. البته نباید کادرفنی و کشتی گیران را وارد داستان های انتخاباتی کنیم. تصورم این است جوی که به وجود آمده، خیلی به نفع کشتی نیست و بهتر است از حاشیه های دوری کنیم.


وی در ادامه در پاسخ به شائبه حمایت فدراسیون از کاندیداتوری امیر خادم به واسطه اینکه برادرش رییس سابق فدراسیون است، عنوان کرد: همه ما در جامعه کشتی برادر هستیم. حتی برادری ما از برادری تنی هم نزدیک تر است و کسی نمی تواند بین اهالی کشتی اختلاف بیاندازد. اصلا اینطور نیست که کسی به خاطر این مسائل از فردی حمایت کند. همه چیز طبق قانون پیش می رود و انشالله شاهد یک انتخابات سالم خواهیم بود.


سرپرست فدراسیون کشتی در پایان در پاسخ به این سوال که در روزهای آینده ثبت نام می کند یا خیر، گفت: من هنوز تصمیمی نگرفتم. چند روز از نام نویسی کاندیداها باقی مانده و باید ببینیم که چه می شود. البته در کشتی خیلی بزرگتر و بهتر از من برای مدیریت فدراسیون هستند که نیاز نباشد من جلو بیایم.

 

دیدگاه‌ها