کد خبر : 1598750 | 23 اسفند 1397 ساعت 11:36 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرپرست سابق، جانشین رسمی رییس بازنشسته

طباطبایی رییس فدراسیون کاراته شد

مدیر سابق مجموعه ورزشی آزادی به عنوان رییس فدراسیون کاراته انتخاب شد.

طباطبایی رییس فدراسیون کاراته شد

به گزارش "ورزش سه"، برای ریاست فدراسیون کاراته، 8 کاندیدا به نام های احمد شقاقی، علی محمدصفانیا، حسین مطیعی نقندر، هومان عسگری، سیدکامران هروی، سیدعباس احمدپناهی، علی قاسمی و سیدحسن طباطبایی با یکدیگر رقابت می کردند. جمشید زند یکی دیگر از کاندیداها نیز شب گذشته و در دقیقه نود تایید صلاحیت شد تا تعداد کاندیداها به 9 برسد.


مجمع انتخاباتی از صبح امروز در هتل هما به ریاست محمدرضا داورزنی، معاون وزارت ورزش و حضور فضل الله باقرزاده به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک آغاز شد.


در همان ابتدا ۵ کاندیدا شامل سیدعباس احمدپناهی، سید کامران هروی، علی محمد صفانیا، حسین مطیعی نقندر و جمشید زند از حضور در انتخابات انصراف دادند.


در ادامه هم هومان عسگری اعلام کرد که به نفع طباطبایی کنار می‌کشد تا انتخابات بین ۳ نفر باقی مانده برگزار شود.


بنابراین رقابت اصلی بین 3 کاندیدا یعنی احمد شقاقی، علی قاسمی و سیدحسن طباطبایی بود و رای گیری هم با حضور همین 3 کاندیدا برگزار شد.


در نهایت پس از رای گیری، حسن طباطبایی با 36 رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون کاراته برای 4 سال آتی انتخاب شد و احمد شقاقی هم 5 رای کسب کرد. علی قاسمی با وجود اینکه در رقابت حضور داشت، هیچ رایی به دست نیاورد.


بنابراین سیدحسن طباطبایی که پیش از روی کار آمدن محمدصادق فرجی بیش از یک سال سرپرستی فدراسیون کاراته را برعهده داشت، حالا با توجه به بازنشسته شدن رییس قبلی فدراسیون و آرای قاطع مجمع، برای 4 سال آینده به عنوان رییس کار خود را پیش می برد.


طباطبایی مدتی هم مدیریت مجموعه ورزشی آزادی تهران را برعهده داشت.

 

1390526

دیدگاه‌ها