کد خبر : 1598777 | 23 اسفند 1397 ساعت 13:42 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

گاریدو: مقابل استقلال شخصیت قوی داشتیم

گاریدو مربی تیم العین در مصاحبه با روزنامه البیان گفت: تیم العین در بازی با استقلال در استادیوم آزادی تهران شخصیت قوی خود را نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، او ادامه داد: تیم العین ثابت کرد می تواند در شرایط سخت خود را به بهترین شکل ممکن نشان دهد. نتیجه ای که در بازی با استقلال در تهران رقم خورد بهترین نتیجه برای ما بود. بازی با استقلال در استادیوم آزادی و در حضور پرشور تماشاگرانش برای ما سخت بود و ما توانستیم با یک نتیجه خوب شانس صعود را برای خود حفظ کنیم. به یاد داشته باشید ما در این بازی سه بازیکن خوب خود را در اختیار نداشتیم. اسماعیل احمد، کایوی برزیلی و محمد عبدالرحمن.

 

سرمربی تیم العین ادامه داد: بازیکنان من به خوبی در بازی با استقلال نشان دادند شایسته کسب حداقل یک امتیاز از این بازی بودند. میل به جنگندگی و تلاش حتی برای کسب پیروزی در چهره بچه های ما قابل درک بود. اصلا کسب یک امتیاز از بازی با استقلال در تهران کار آسانی نبود. استقلال در خانه بازی می کرد و از حمایت تماشاگرانش برخوردار بود. البته ما در نیمه اول می توانستیم نتیجه را جلو بیافتیم که شوت جمال معروف به تیر دروازه استقلال خورد. بعد از خوردن گل از استقلال به خوبی به بازی برگشتیم و تمرکز خود را حفظ کردیم. حالا این نتیجه به ما کمک می کند استراتژی صعود را به خوبی دنبال کنیم.

 

کارلوس گاریدو اسپانیایی در پاسخ به این سوال که چرا تیم او بعد از دریافت گل از استقلال تمرکز خود را از دست داده بود؟ گفت: خب این طبیعی است. تیمی که گل می خورد آنهم در خانه حریف و در حضور پرشور تماشاگرانش نیاز به زمان دارد که دوباره خود را پیدا کند و به شرایط بازی برگردد. اما ما به خوبی این کار را انجام دادیم و نشان دادیم یک تیم با شخصیت قوی هستیم که می توانیم در سخت ترین شرایط خود را حفظ کنیم.

 

سرمربی تیم العین در پایان هم در مورد شانس صعود تیمش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا گفت: نتیجه ای که در بازی با استقلال تهران رقم خورد ما را به آینده امیدوار کرده است. برای صعود در بازی های آتی باید تلاش خود را مضاعف کنیم.

 

1390570

دیدگاه‌ها