کد خبر : 1598814 | 23 اسفند 1397 ساعت 16:22 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

دمبله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را از دست داد؟

به میدان رفتن عثمان دمبله برابر لیون در حالی که شرایط بدنی ایده آلی نداشت، برای او و بارسا گران تمام شد.

دمبله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را از دست داد؟

به گزارش "ورزش سه"، دمبله شنبه شب، بازی با رایووایکانو را لنگ لنگان به اتمام رساند و بلافاصله تحت نظر تیم پزشکی بارسلونا قرار گرفت. تلاش زیادی شد تا او به بازی با لیون برسد و همینگونه نیز شد؛ با این حال ارنستو والورده تصمیم گرفت تا دمبله را روی نیمکت بنشاند و در نیمه دوم به او میدان دهد.

در حالی که بارسا 2-1 از لیون پیش بود و هر لحظه ممکن بود گل دوم را دریافت کند، دمبله وارد زمین شد و روند بازی را تغییر داد. او همچنین توانست گل پنجم تیمش را نیز به ثمر برساند ولی بازی را با مصدومیت به اتمام برد.

 

 

1390625

 

 

ساعتی پیش اعلام شد که دمبله به دلیل مصدومیت، سه تا چهار هفته به دور از میادین خواهد ماند. می توان گفت که او یک ماه قادر به همراهی بارسا نیست و خیلی مشکل بتواند خودش را به دو بازی رفت و برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان (9-10 و 16-17 آوریل) برساند.

در واقع اگر همه چیز خوب پیش برود، دمبله به بازی برگشت خواهد رسید اما باید دید والورده روی او ریسک خواهد کرد یا خیر. او مسلما بازی با رئال بتیس، اسپانیول، ویارئال، اتلتیکو و اوئسکا در لالیگا را از دست خواهد داد و باید دید شرایطش برای لیگ قهرمانان چگونه خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها