کد خبر : 1598824 | 23 اسفند 1397 ساعت 17:40 | 87.3K بازدید | 0 دیدگاه

اورا و افشای وعده ای که رونالدو داده بود (عکس)

پاتریس اورا در صفحه اینستاگرام خود مکالمات واتس آپی اش با رونالدو، پنج روز قبل از بازگشت بزرگ یوونتوس برابر اتلتیکو را منتشر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دو شب پیش در دیداری به یادماندنی و به لطف هت تریک رونالدو توانست با سه گل بر اتلتیکو غلبه کرده و ضمن جبران شکست 2-0 بازی رفت، راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود.

رونالدو که در بازی رفت مورد توهین هواداران اتلتیکو قرار گرفته بود، پاسخ محکمی به آنها داد و با زدن سه گل، نقش اصلی را در بازگشت تاریخی یووه ایفا کرد.

پاتریس اورا، ستاره سابق منچستریونایتد و یوونتوس که مقطعی با رونالدو در یونایتد هم تیمی بود و با وی دوستی صمیمانه ای دارد، با انتشار متن مکالمه واتس آپی با رونالدو فاش ساخت که فوق ستاره پرتغالی وعده له کردن اتلتیکو را به وی داده بود.

اورا با انتشار عکس زیر در اینستاگرام نوشت:« این متن مکالمه بین من و رونالدو، پنج روز قبل از بازگشت فوق العاده یوونتوس است. این اطمینان، خشم و انگیزه بهترین بازیکن دنیا را نشان می دهد. باید از پدر و مادر رونالدو و نیز خدا به خاطر داشتن او متشکر باشیم.»

 

 

1390642

 

 

اورا: برادر، من روی تو برای بازگشت در لیگ قهرمانان حساب می کنم. هرگز به تو شک نداشته ام و مردم هر بار که تو و یووه شکست می خورید، من را می کشند.

رونالدو: می دانم. ما صعود می کنیم و در خانه، آنها(اتلتیکو) را له خواهیم کرد.

اورا: دقیقا، زنده باد رونالدو

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها