کد خبر : 1598832 | 23 اسفند 1397 ساعت 18:06 | 56.7K بازدید | 0 دیدگاه

استقلالی سرخپوش علیه رویای قلعه‌نویی؟

مهاجم سابق استقلال امیدوار است در دیدار حساس برابر سپاهان در ترکیب فولاد موفق به گلزنی برابر شاگردان امیر قلعه نویی شود.

استقلالی سرخپوش علیه رویای قلعه‌نویی؟

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فردا فولاد برای اولین بار در استادیوم جدید خود به میدان می‌رود و میزبان سپاهان اصفهان و شاگردان امیر قلعه‌نویی خواهد بود. باتوجه به شکست فولاد در سه بازی اخیر پیروزی در این دیدار اهمیت فوق‌العاده‌ای برای شاگردان قطبی دارد.


حسن بیت سعید مهاجم فولاد یکی از امیدهای اصلی شاگردان افشین قطبی برای گلزنی در این بازی است. بیت سعید که با درخشش در استقلال خوزستان و قهرمانی در لیگ برتر نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت، بعد از انتقال به استقلال روزهای خوبی را تجربه نکرد و بدشانسی و شرایط بد تیم مانع از کامیابی او شد. اما بازگشت او به اهواز بار دیگر توانست عملکرد قابل قبولی از خود در ترکیب این تیم به جا بگذارد و در این فصل به یکی از مهره‌های اصلی تیم فولاد تبدیل شود.


بیت سعید در بازی هفته بیستم فولاد برابر استقلال تک گل تیمش را به ثمر رساند تا بار دیگر نشان دهد در بازی‌های بزرگ می‌تواند ستاره تیمش باشد و نتیجه بازی را تغییر دهد. نکته جالب در مورد مهاجم فولاد خوزستان این است که او سابقه دبل برابر پرسپولیس و استقلال را در کارنامه دارد و این بار ممکن است برای تیم امیر قلعه‌نویی دردسرساز شود.


در هفته‌هایی که فشار روی خط هجومی فولاد خوزستان زیاد است و انتقاد زیادی بابت عدم گلزنی آنها وجود دارد، باید دید حسن بیت سعید قادر خواهد بود نمایش درخشانی در ترکیب تیمش برابر سد دفاعی سپاهان به اجرا بگذارد یا خیر.

دیدگاه‌ها