کد خبر : 1598862 | 23 اسفند 1397 ساعت 19:45 | 112.9K بازدید | 0 دیدگاه

مایکل اوون:

فقط ده بازیکن در حد پیوستن به رئال هستند

ستاره انگلیسی سابق رئال مادرید مشکلی برای پیوستن بازیکنان بریتانیایی به رئال از جمله هری کین نمی بیند.

فقط ده بازیکن در حد پیوستن به رئال هستند

به گزارش "ورزش سه"، رئال قطعا تابستان پیش رو برای جذب یک مهاجم جدید اقدام خواهد کرد. پس از جدایی رونالدو، سران رئال تصمیم گرفتند روی بنزما و بیل حساب کنند و تنها ماریانو را به خدمت گرفتند. آمار گلزنی رئال در فصل جاری نشان می دهد که آنها در تصمیم خود مرتکب اشتباه شدند.

 

 

1387985

 

 

یکی از مهاجمان مدنظر رئال، هری کین، ستاره تاتنهام و تیم ملی انگلیس است.

اوون که فصل 04-2005 برای رئال بازی کرد، در مورد انتقال احتمالی هری کین گفت:« او فوتبالیست واقعا خوبی است. در لیگ برتر مهاجمان بزرگی بازی می کنند. ما ادن هازارد را هم داریم. بازی در لالیگا وبه خصوص در رئال دشوار است. یک بازیکن باید خصوصیات ویژه ای داشته باشد تا بتواند پیراهن رئال را به تن کند. الان شاید 10 بازیکن در دنیا باشند که شایسته پیوستن به رئال هستند و  بتوانند این تیم را تقویت کنند.»

 

اوون افزود:« من مشکلی در راه انتقال هری کین و بازیکنان بریتانیایی به رئال نمی بینم. خودم هیچ مشکلی در رئال نداشتم وهمواره از مرور خاطراتم در این باشگاه لذت می برم. تصور کنید که شانس بازی کنار رونالدوی برزیلی، بکام، فیگو، زیدان، رائول، کارلوسو ...... نصیبم شده بود. همین حالا هم بیل روزهای درخشانی را در رئال پشت سر گذاشته است. او فصل جاری دچار مشکل شده ولی وقتی بازنشسته شود، از سال های حضورش در رئال، راضی خواهد بود. او با رئال به همه جام ها رسیده و یک فوتبالیست دیگر چه می خواهد؟»

 

 

1196750

 

دیدگاه‌ها