کد خبر : 1598868 | 23 اسفند 1397 ساعت 20:38 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

با دوری دو بازیکن اصلی از ترکیب؛

تغییرات در تیم شگفتی ساز جواب نداد

تیم پدیده برای دیدار امروز برابر تراکتورسازی با چند تغییر در میدان حاضر شد تغییراتی که هم در نفرات حاضر در ترکیب اصلی بود و هم در پست بازیکنانی که به میدان می رفتند.

تغییرات در تیم شگفتی ساز جواب نداد

به گزارش "ورزش سه" ،  شاگردان یحیی گل محمدی در حالی روبروی تراکتوری ها قرار گرفتند که سه تغییر بازیکن و سه تغییر پست را در ترکیب خود و در این میان دو بازیکن اصلی را روی نیمکت می دیدند.

 

عمده تغییرات تیم پدیده در بازی امروز در خط حمله این تیم به وجود آمد، محمد مهدی مهدی خانی که در بازیهای نیم فصل دوم خود را به ترکیب پدیده تحمیل کرده بود در بازی امروز روی نیمکت نشست البته با توجه به این که گل محمدی همیشه به عملکرد بازیکنانش در تمرینات دقت می کند احتمال می رود که این مهاجم جوان به دلیل حضور در اردوی تیم امید ترکیب اصلی را از دست داده باشد. نیمکت نشینی مهدی خانی در بازی امروز باعث شد تا سعید صادقی هافبک پدیده بار دیگر به ترکیب ۱۱ نفره این تیم راه پیدا کند و البته امین قاسمی نژاد از پست هافبک تهاجمی پدیده جدا شده و در خط حمله قرار بگیرد.

 

دومین تغییر پدیده هم در قسمت نوک خط حمله این تیم اتفاق افتاد و یونس شاکری که پس از جدایی خلعتبری و از نیم فصل دوم موفق شده بود خود را به ترکیب اصلی برساند در دیدار امروز روی نیمکت نشست تا برای اولین بار بهنام برزای بتواند به ترکیب اصلی راه پیدا کند.

 

1390681

 

 عبداله حسینی،  مدافع تیم پدیده سومین بازیکن غایب در ترکیب این تیم بود که البته درباره غیبت او که به نوعی یکی از مدافعان اصلی گل محمدی و پدیده محسوب می شد خبری در دست نیست و روشن نشد که وی به دلیل مصدومیت و یا به دلایل فنی در این بازی نیمکت نشین شده است اما هر آنچه که بود دوری حسینی از ترکیب اصلی باعث شد تا علی نعمتی از جناح چپ این تیم جدا شده و در قلب دفاع حضور پیدا کند تا به همراه مرادمند و زوج دفاعی پدیده را تشکیل دهد.

 

دوری حسینی از ترکیب اصلی پدیده باعث شد تا در خط دفاع این تیم جا برای حضور یک بازیکن جدید باز شود این بازیکن مرتضی منصوری مدافع اصلی پدیده در دفاع راست بود که در ۲۰ بازی ابتدایی لیگ به عنوان یکی از بازیکنان اصلی پا به میدان می گذاشت. منصوری در این دیدار به ترکیب اصلی راه یافت در همان پست اصلی خود شروع به بازی کرد.

 

با توجه به حضور دوباره منصوری در دفاع راست، پستی که در دو هفته اخیر در دست محمد آقاجانپور بود باعث شد تا مدافع تیم امید به قسمت چپ دفاعی نقل مکان کند. این تغییر با توجه به حصور علی نعمتی در قلب دفاع و به جای حسینی نیمکت نشین طبیعی به نظر می آمد.

 

1390680

 

 در نهایت باید عنوان کرد تغییرات زیاد پدیده در ترکیب اصلی این تیم یعنی تغییر در پست های دفاع راست و دفاع چپ و قلب دفاع و همینطور هافبک هجومی و مهاجم جواب نداد و با توجه به این که شاگردان گل محمدی دقایق زیادی از بازی راه دروازه حریف خود را در پیش گرفته بودند در نهایت منجر به گلزنی نشد تا تراکتورسازان بتوانند با محافظت از یک گل مهم  سه امتیاز شیرین و البته اساس این بازی را به حساب خود واریز کنند.

 

البته درباره تیم پدیده باید عنوان کرد یکی از ویژگی های مهم این تیم که باعث شگفتی سازی آنها در لیگ هجدهم شده است حضور بازیکنانی است که همگی مورد تایید سرمربی تیم قرار دارد و در صورتی که تغییری در این تیم اتفاق بیفتد باعث ضعیف شدن آن نمی شود به نوعی باید گفت بازیکنان نیمکت نشین تیم پدیده در هر بازی می توانند به دستور گل محمدی جایگزین بازیکنان اصلی شوند و تدابیر کادر فنی را در زمین پیاده کنند اتفاقی که از ابتدای بازی های لیگ هجدهم تا کنون بارها دیدیم و به نوعی تمامی بازیکنان حاضر در تیم پدیده را به عنوان یک بازیکن اصلی می‌دانیم.

دیدگاه‌ها