کد خبر : 1598913 | 24 اسفند 1397 ساعت 08:56 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

اونای امری: به بازیکنان آرسنال افتخار می‌کنم

بعد از آنکه آرسنال در یک کامبک دراماتیک موفق شد در خانه‌ی خود از سد رن عبور کرده و به یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا راه یابد، اونای امری، سرمربی این تیم گفت به شاگردانش افتخار می‌کند.

اونای امری: به بازیکنان آرسنال افتخار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا در خانه تیم فرانسوی رن با حساب 3-1 شکست خورده بود، دیشب در خانه خود، استادیوم امیریتس، موفق شد در یک کامبک دراماتیک، رن را 3-0 شکست دهد تا در مجموع با حساب 4-3 به پیروزی رسیده و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یابد. اونای امری، سرمربی آرسنال بعد از بازی گفت به شاگردانش افتخار می‌کند که در این یک هفته دشوار تا این حد موفق بوده‌اند.

 

آرسنال در یک هفته اخیر، هفته‌ای که مد نظر امری است، ابتدا منچستریونایتد را 2-0 شکست داد و دیشب هم موفق شد با پیروزی 3-0 مقابل رن جواز صعود به یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا را بدست آورد.

 

1390733

 

امری در پایان بازی گفت:" باید به هواداران و بازیکنان‌مان افتخار کنیم چون این هفته برای ما هفته فوق‌العاده دشواری بود. ما روز یکشنبه با منچستریونایتد بازی کردیم و امروز هم به مصاف رن رفتیم درحالیکه بازی رفت را به این تیم باخته بودیم".

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت:" به اعتقاد من امروز ما در طول 90 دقیقه بی فراز و نشیب بازی کردیم، بدون توپ عالی کار کردیم و در فاز دفاعی هم خیلی جدی و محکم ظاهر شدیم. البته دلم می‌خواست کنترل توپ را بیشتر در اختیار داشتیم و درصد مالکیت توپ‌مان بالاتر بود ولی آنها با بازیکنان زیادی در یک‌سوم خود جمع شده بودند. برای همین از لحاظ میزان کنترل توپ با اینکه خیلی راضی نیستم ولی رویهم‌رفته معتقدم ما امروز خیلی خوب کار کردیم".

 

اونای امری در ادامه صحبت‌هایش گفت:" پیروزی روز یکشنبه مقابل منچستریونایتد اعتماد به نفس ما را بالا برد و امروز که با این عملکرد خوب توانستیم چنین پیروزی شیرینی بدست بیاوریم مسلما روی اعتماد به نفس تیم تاثیر مثبت بیشتری خواهد گذاشت. کامبک در این بازی واقعا دشوار بود ولی ما عالی واکنش نشان دادیم و موفق شدیم".

 

 

دیدگاه‌ها