کد خبر : 1598916 | 24 اسفند 1397 ساعت 09:35 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه دیوید بکهام صاحب استادیوم می‌شود

باشگاه آمریکایی تحت مالکیت دیوید بکام، اینتر میامی، دو فصل اول را در ورزشگاه باز‌سازی‌شده فورت‌لادردیل بازی خواهد کرد تا بکهام بتواند استادیوم شخصی خود میامی فریدم پارک را بسازد.

باشگاه دیوید بکهام صاحب استادیوم می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه فوتبال اینترمیامی که توسط دیوید بکام بنیانگذاری شده و سال آینده میلادی در لیگ MLS آمریکا بازی خواهد کرد، بر اساس گزارش‌ها دو فصل اول را در ورزشگاه تازه بازسازی‌شده فورت‌لادردیل به میدان خواهد رفت تا بکام در این مدت بتواند عملیات ساخت و ساز ورزشگاه شخصی خود که ورزشگاه خانگی اینتر میامی خواهد شد و میامی فریدم‌پارک نام خواهد گرفت را به پایان برساند.

 

1390738

 

بکهام شش سال است که برای تیم خود به دنبال یک ورزشگاه خانگی می‌گردد اما در این مدت سه گزینه‌ای که بکام به این منظور در نظر گرفته بود به دلیل هزینه بالا، مشکلات حقوقی و مخالفت ساکنین محلی، به واقعیت نزدیک نشدند. تا اینکه سال گذشته بکام و شرکایش در نهایت زمینی در نزدیکی فرودگاه میامی پیدا کردند که در حال حاضر یک زمین گلف است.

 

1390740

 

با توجه به اینکه عملیات ساخت و ساز میامی فریدم پارک دست‌کم دو سال زمان خواهد برد، باشگاه اینتر میامی برای حل مشکل خود تصمیم گرفته تا آن زمان، ورزشگاه سابق اولین تیم حاضر در لیگ MLS ایالت فلوریدا یعنی میامی فیوژن را تخریب کرده و به جای آن برای خود یک مجموعه تمرینی 50 میلیون دلاری و یک استادیوم 18هزار نفری بسازد تا از آنها به عنوان ورزشگاه خانگی موقت استفاده کند.

 

 

 

دیدگاه‌ها