کد خبر : 1598938 | 24 اسفند 1397 ساعت 11:19 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

بکن‌باوئر: مربی ایده‌آل برای بایرن، یورگن کلوپ است

فرانتس‌بکن‌باوئر، اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ که سابقه ریاست و سرمربی‌گری این باشگاه را دارد می‌گوید یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول باید سکان هدایت بایرن را به دست بگیرد.

بکن‌باوئر: مربی ایده‌آل برای بایرن، یورگن کلوپ است

به گزارش "ورزش سه"، فرانتس بکن‌باوئر، اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید با وجود دورتموندی بودن یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول و سابقه او در هدایت این باشگاه آلمانی که رقیب درجه‌یک بایرن در آلمان به حساب می‌آید، بایرن مونیخ باید هر طور شده او را به آلمان آورده و سرمربی بایرن کند.

 

شاگردان یورگن کلوپ در لیورپول این هفته در شهر مونیخ موفق شدند با نتیجه 3-1 بایرن را شکست داده و به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند.

 

1390770

 

بکن‌باوئر که سابقه ریاست باشگاه بایرن مونیخ را دارد معتقد است کلوپ، کسی که در زمان هدایت دورتموند با این تیم دو بار قهرمان بوندس‌لیگا شده، با وجود اینکه قبلا اعلام کرده در آلمان هوادار دورتموند است ولی گزینه ایده‌آل هدایت بایرن مونیخ به حساب می‌آید.

 

بکن‌باوئر در این باره گفت:" سرمربی‌گری یورگن کلوپ در بایرن مونیخ می‌تواند به نقطه عطف این باشگاه تبدیل شود. یورگن کسی بود که به آلمانها یاد داد چطور باید سریع فوتبال بازی کنند".

 

1390771

 

نیکو کوواچ که در تابستان گذشته سکان هدایت بایرن را به عهده گرفته بر اساس گزارش‌های متعدد رسانه‌های آلمانی به احتمال زیاد، به زودی این تیم را ترک خواهد کرد و شواهد و قرائن حاکی از این است که یک مربی نامدار و بزرگ جانشین او خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها