کد خبر : 1598985 | 24 اسفند 1397 ساعت 14:48 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق جالب در تاریخ باشگاه سپاهان و فولادخوزستان

تیم فولادخوزستان در لیگ شانزدهم و در اولین بازی پس از افتتاح ورزشگاه نقش جهان به این ورزشگاه پاگذاشت و حالا در خوزستان هم اتفاق مشابهی در حال رخ دادن است.

اتفاق جالب در تاریخ باشگاه سپاهان و فولادخوزستان 

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که پس از پیگیری های باشگاه فولادخوزستان در نهایت اجازه بازی در ورزشگاه فولاد آره نا از سوی شورای تامین صادر شد و این ورزشگاه مدرن با دیدار دو تیم فولادخوزستان در برابر سپاهان رونمایی می شود.

 

نکته جالب توجه اینکه زمانی که در لیگ شانزدهم ورزشگاه نقش جهان افتتاح شد، این تیم فولادخوزستان بود که اولین دیدار رسمی را مقابل طلایی پوشان اصفهانی برگزار کرد.

 

طی آن مسابقه که سرمربی فولادخوزستان نعیم سعداوی بود و سرمربی سپاهان عبدالله ویسی، دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند. برای فولادی ها ساسان انصاری گل زد و برای سپاهان موسی کولیبالی.

 

دیدار دو تیم سپاهان و فولادخوزستان حالا و در یک افتتاحیه دیگر از دقایقی دیگر آغاز می شود و حالا باید ببینیم در این مسابقه چه نتیجه ای در بازی رقم خواهد خورد ولی بی شک فارغ از هر نتیجه ای که در بازی کسب می شود، رونمایی از فولاد آره نا مهم ترین اتفاق روز یا حتی هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر به شمار می رود.

دیدگاه‌ها