کد خبر : 1599034 | 24 اسفند 1397 ساعت 17:04 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

بی حاشیه، بی زرق و برق؛

اولین فینال والیبال تحت تاثیر درخشش یک ملی پوش

سایپا با نتیجه ای قابل توجه توانست برنده اولین فینال لیگ برتر والیبال باشد.

اولین فینال والیبال تحت تاثیر درخشش یک ملی پوش

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کش و قوس های فراوان و پاس کاری محل برگزاری مسابقه از تبریز به تهران، در نهایت روز پنجشنبه اولین دیدار فینال لیگ برتر والیبال برگزار شد و تیم سایپا با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید تا تیمی که لیگ را با رده هفتم به پایان رسانده بود، حالا نزدیک ترین گزینه برای قهرمانی باشد.

 

پرتماشاگر، کم حاشیه


نزدیک به 3هزار تماشاگر خود از ورامین و البته از هواداران سایپا در سالن حضور داشتند تا به این ترتیب یکی از پرتماشاگر ترین دیدارهای لیگ برتر برگزار شود.


هواداران ورامینی با کمک باشگاه به تهران سفر کردند و البته سایپایی ها نیز کم تعداد نبودند و بیش از 500 هوادار در سالن حضور داشتند تا دیداری جذاب را رقم بزنند. این دیدار هر چند یکی از پر تماشاگرترین مسابقات لیگ بود اما هیچ حاشیه ای نداشت تا بر خلاف هفته های قبلی این مسابقه کاملا آرام به پایان برسد.

 

یک ملی پوش مرد اول فینال شد


تعداد ملی پوشان حاضر در زمین مسابقه بسیار کم بود و تک ملی پوش داخل زمین نتیجه را رقم زد. علی شفیعی در یکی از دیدارهایی که قطعا از یاد نخواهد برد، توانست مهره درخشان تیم سایپا باشد و ریسک پایین ورامینی ها در سرویس و پاس های خوب امیرحسینی، همه چیز را به کام علی شفیعی کرد. البته نقش حمزه زرینی نیز در این دیدار بسیار پر رنگ بود و بازیکن با سابقه سایپا در این دیدار یکی از کم اشتباه ترین نبردهای خود را سپری کرد.

 

1390893

 

ورامین همچنان امید دارد


شهرداری ورامین لیگ را با رتبه اول به پایان رساند و نمایش کم نقصی در لیگ داشت. تیم محمدی راد اما در فینال نتوانست مانند همیشه باشد و بازیکنان این تیم به هیچ وجه انتظارات را برآورده نکردند تا سایپا یک برد آسان را کسب کند و حالا شهرداری ورامین که حساب ویژه ای روی قهرمانی باز کرده بود، با گام های لرزان برای دیدار دوم فینال آماده شود.


دیدار دوم دو تیم روز یکشنبه برگزار می شود و قطعا حمایت هواداران ورامینی، می تواند ورق را به نفع این تیم برگرداند.

 

امیرحسینی تمام نمی شود


سایپا بحران زده در نیم فصل اول که حتی ممکن بود سهمیه حضور در پلی آف را کسب نکند با رهبری امیرحسینی یک برد تا قهرمانی فاصله دارد. کاپیتان با تجربه سایپا که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شد باز هم درخشید و نمایش بسیار خوبی داشت.


هر چند هواداران ورامینی بارها تلاش کردند تا تمرکز او را بر هم بزنند اما در نهایت حسینی در این دیدار رهبری ارکستر سایپا را به خوبی انجام داد و حالا آماده یک قهرمانی دیگر در لیگ برتر والیبال است.

 

1390892

دیدگاه‌ها