کد خبر : 1599037 | 24 اسفند 1397 ساعت 17:22 | 38.8K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: پورتو قرعه مورد علاقه من نبود

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در مورد رویارویی تیمش در لیگ قهرمانان با پورتو صحبت کرد.

کلوپ: پورتو قرعه مورد علاقه من نبود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فصل قبل با 5 گل موفق به غلبه بر پورتو در لیگ قهرمانان شد و کلوپ معتقد است این نتیجه انگیزه بالایی به حریف برای جبران می دهد.

 

دیدار مقابل فولام: "بازی بسیار مهمی پیش روی ماست. به هیچ موضوع دیگری به جز شرایط خودمان در لیگ برتر فکر نمی کنیم و فقط می خواهیم از فرصت ها استفاده کنیم. فولام فصل دشواری داشته اما اخیرا هوای تازه ای در تیم آنها جریان یافته و اگرچه این تیم مغلوب چلسی و لسترسیتی شد، اما نمایش چشمگیری داشت و ما از لحظه اول باید به دنبال کسب پیروزی باشیم. ما به بازی های منچسترسیتی فکر نمی کنیم و گرچه بازی آنها مقابل یونایتد دشوار است، اما تمام تمرکز ما پیروزی در بازی های خودمان خواهد بود."

 

1390547

 

دیدار مقابل پورتو در لیگ قهرمانان: "چه می توانم بگویم؟ پیش از این با پورتو بازی کرده ایم و می دانیم آنها چقدر تیم باکیفیتی هستند. گرچه نتیجه در پایان عجیب بود اما در بازی دوم ما شاهد شخصیت پورتو و کیفیت آنها بودیم.

 

باید برای دیدار مقابل پورتو آماده باشیم اما تنها در همان مقطع برگزاری آن دیدار به حریف فکر خواهیم کرد. قطعا شکست سال قبلی می تواند به آنها انگیزه بیشتری داده و می تواند به پورتو کمک کند. پورتو در قرعه های مورد علاقه من نبود، اما اکنون آنها حریف ما هستند و ما باید با آنها بازی کنیم.

 

ابتدا باید مطمئن شوید همه بازیکنان تیم شما به حریف احترام می گذارند و ما این کار را قطعا انجام خواهیم داد. ما در مورد کیفیت پورتو آگاهیم و هواداران ما نیز به آنها احترام خواهند گذاشت."

دیدگاه‌ها