کد خبر : 1599045 | 24 اسفند 1397 ساعت 17:50 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

همه ایران دیدند فولاد زنده ست

قطبی: بازیکنان من مثل شیر بودند

سرمربی تیم فولاد در نشست خبری پس از بازی با سپاهان، از بازیکنان خود تمجید کرد و البته معتقد بود که پنالتی اعلام شده برای سپاهان صحیح نبوده است.

قطبی: بازیکنان من مثل شیر بودند

به گزارش "ورزش سه"، افشین قطبی پس از تساوی تیم فولاد مقابل سپاهان در نشست خبری حاضر شد. او صحبت های خود با خبرنگاران را اینگونه آغاز کرد: این تشویق و این هیجان از سوی مردم عالی بود. واقعا لذت بردم از دیدن این چهره ها در سکوهای ورزشگاه. هواداران یک اتمسفر بین المللی ساختند. امروز یک بازی بسیار قشنگ دیدیم و خیلی دراماتیک بود. من به بازیکنانم افتخار می کنم چون در سی دقیقه اول بازی و در نیمه دوم بسیار بسیار خوب بازی کردند. موقعیت های خیلی خوبی ساختیم. فکر می کنم یک توپ صد درصد پنالتی داشتیم که گرفته نشد و همینطور تا حدودی حق بازیکنان ما خورده شد چون پنالتی اعلام شده، به نظر همه ما، صحیح نبود.


او ادامه داد: عکس العمل بازیکنان ما در 20 دقیقه پایانی بازی بی نظیر بود. شاید خیلی تیم ها اگر بودند، نمی توانستند برگردند ولی بازیکنان من مثل شیر برگشتند و چقدر به فوتبال 20 دقیقه آخر افتخار می کنم. چه گل و چه موقعیت هایی که داشتیم. یک بازی پرامید برای فولاد و خوزستان بود. تمام ایران و آسیا دیدند فولاد زنده است و آینده روشنی دارد.

سرمربی فولاد در ادامه ضمن تمجید از هواداران فولاد گفت: با امیدی که داریم و تلاشی که می کنیم، باید مردم خوزستان را سربلند کنیم. اگر فولاد بتواند یکدست شود و همه دیدگاه های خود را برای طولانی مدت با هدف پیشرفت خوزستان مطرح کنند، من شک ندارم فولاد می تواند با استعداد و عشقی که برای فوتبال دارد، بهترین باشد نه فقط در ایران، که در آسیا. این استادیومی هم که مشاهده می کنید، خیلی بازی های دیگر را هم میزبانی می کند که زیباتر از این هم خواهد بود.

وی افزود: اگر می خواهیم فولاد به جایی برسد، باید مثل جنگ که همه علیه صدام حسین متحد بودند، در فوتبال هم باید همین کار را بکنیم.


قطبی پیرامون سوالی درباره تعویض ها اینگونه پاسخ داد: همیشه بعد از بازی می شود سوال کرد و نکاتی را مطرح کرد. ما وقتی تعویض می کنیم و بازی را می بریم، همه می گویند چه تعویض طلایی ای بود. ما در جریان بازی لمس می کنیم که چه موقعی تعویض کنیم. فکر می کنم امروز هم در زمان مناسبی تعویض کردیم.

او در مورد کیفیت مسی و دلیل تعویض نشدنش نیز گفت: هر وقت شما مربی شدید، می توانید تصمیمات خود را بگیرید و بازیکنان را جابجا کنید، ولی الان بعد از بازی بزرگ، بهتر است درباره مسائل منفی صحبت نکنیم.

سرمربی فولاد درباره اینکه قلعه نویی گفته بود، پیروزی در بازی امروز حق سپاهان بوده، اظهار داشت: با وجود احترام زیادی که برای آقای قلعه نویی قائل هستم، با نظر ایشان موافق نیستم.

دیدگاه‌ها