کد خبر : 1599047 | 24 اسفند 1397 ساعت 17:53 | 62.7K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: درخشش رونالدو باعث تعجب من نشد

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با سلتاویگو حاضر شد.

زیدان: درخشش رونالدو باعث تعجب من نشد


به گزارش "ورزش سه"، زیزو فردا برای اولین بار در دومین مقطع حضور خود در رئال مادرید این تیم را هدایت خواهد کرد و به نظر می رسد بازیکنان مغضوب سانتیاگو سولاری مانند ایسکو و مارسلو نیز شانس بازی کردن خواهند داشت.

 

ایسکو و مارسلو: :هر دو بازیکن آماده هستند فردا در ترکیب رئال مادرید به میدان بروند و هیچ مجازات یا تنبیهی در کار نیست. ایسکو می خواهد فوتبال بازی کند و ما نیز فقط به فوتبال فکر می کنیم. من روی ایسکو همانند دیگر بازیکنان حساب باز می کنم و می خواهم همه حس کنند بخشی از تیم هستند."

 

1390310

 

عملکرد رونالدو در لیگ قهرمانان: "من کریستیانو رونالدو را تحسین می کنم، اما من همیشه این کار را انجام داده ام. من کلاه خود را برای آنچه که وی در لیگ قهرمانان برابر اتلتیکومادرید ارائه داد از سر بر می دارم اما چنین عملکردی از رونالدو دیگر باعث تعجب من نمی شود."

 

کیلیان امباپه: "علاقه ای ندارم در مورد بازیکنانی که عضو رئال مادرید نیستند صحبت کنم اما نیمار و کیلیان امباپه هر دو بازیکنانی باکیفیت هستند و من نیز علاقه دارم با آنها کار کنم اما در حال حاضر فقط به بازی با سلتاویگو فکر می کنم."

 

گرت بیل: "قرار نیست در این مقطع از فصل در مورد گرت بیل صحبت کنم. هنوز 11 بازی تا پایان فصل مانده و من روی گرت بیل نیز همانند دیگر بازیکنان حساب باز می کنم و او آماده بازی کردن در ترکیب رئال مادرید است."

دیدگاه‌ها