کد خبر : 1599058 | 24 اسفند 1397 ساعت 18:41 | 47K بازدید | 0 دیدگاه

چرا سکوت قلعه‌نویی در اهواز شکست؟

امیرقلعه نویی با روحیه و با نشاط در کنفرانس خبری پس از تساوی برابر فولادخوزستان شرکت کرد و در مورد شکستن سکوتش و دلیل آن صحبت کرد.

چرا سکوت قلعه‌نویی در اهواز شکست؟

به گزارش "ورزش سه"، امیرقلعه نویی که همواره حساسیت خود را نسبت به مسائل و مشکلات اجتماعی به صورت صریح بیان کرده، در بازگشت به خوزستان فرصتی پیدا کرد تا بار دیگر در مورد دغدغه هایش صحبت کند.

 

سرمربی سپاهان به همین منظور کنار رود کارون رفت که سال گذشته تصاویری از آن را روی صفحه اجتماعی اش منتشر کرده بود و از شرایط نامناسبی که داشت گلایه کرده بود. در بازگشت به خوزستان اما سرمربی سابق استقلال اهواز از شرایط خوبی که کارون این روزها دارد، گفت و خدا را بابت نزولات آسمانی اش طی ماه های گذشته شکر کرد. البته در ادامه قلعه نویی بار دیگر به مسئولان وظایفی که عهده دار هستند و در انجام آن کوتاهی می کنند را یادآور شد.

قلعه نویی در کنفرانس خبری پیش از بازی به دلیل ساعت پرواز شرکت نکرده بود و احتمالا اگر آنها در زمان مناسب هم می رسیدند، این تکسیرا بود که به نشست خبری می رفت؛ با این حال و در پایان دیدار برابر فولادخوزستان که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، علیرغم اینکه این سپاهانی ها بودند که پیروزی را با تساوی عوض کردند، قلعه نویی با چهره ای بشاش وارد نشست خبری شد و با خبرنگاران شروع به صحبت و شوخی کرد.او حتی با یک خبرنگار عرب زبان هم شوخی جالب توجهی داشت.

 

سرمربی سپاهان که عصبانیتش از قضاوت های لیگ هجدهم، در دیدار برابر پرسپولیس به بالاترین حدش رسید و در نهایت تصمیم به سکوت گرفت و مصاحبه‌ای آتشین علیه علیرضا فغانی داور رده بندی جام جهانی 2018 انجام داد، سرانجام امروز و در شهری که آن را شهر خود خطاب می کند، به سکوتش خاتمه داد.

قلعه نویی پس از احوالپرسی گرم با خبرنگاران اهوازی که نشان از روحیه بالای او داشت، عنوان کرد به این دلیل سکوتش را پایان می دهد که اهواز را شهر خود می داند و همچنین تاکید کرد که باید چند نکته را بدانید.

سرمربی طلایی پوشان که تیمش پس از تساوی در اهواز هم امتیاز با پرسپولیس و یک پله پایین تر از تراکتورسازی رتبه دوم جدول رده بندی را در اختیار گرفته، ضمن تمجید از عملکرد شاگردانش به 4 داور اشاره کرد که طی دوران حرفه ای حضور او به عنوان سرمربی، امتیازات زیادی و حتی دو یا سه جام را از او گرفته اند و به نام داوران شناخته شده‌ای چون ممبینی، فغانی، خورشیدی و ترکی اشاره کرد.

 

قلعه نویی با اشاره به دورانی که سپاهان برنامه فشرده ای با حضور در چهار جام تجربه می کرد، از سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ خواست تا در برنامه ریزی عدالت را رعایت کند.

 

آخرین دیدار سپاهان در اصفهان مقابل  پارس جنوبی جم در شرایطی برگزار شد که خبرنگاران اصفهانی به نشانه اعتراض از تکسیرا سوالی در مورد پیروزی یک بر صفر مقابل شاگردان تارتار نپرسیدند و شاید دیگر زمان آن رسیده بود که سکوت خاتمه یابد.

 

سرمربی باتجربه طلایی پوشان که پرافتخاترین سرمربی لیگ برتر هم به شمار می رود، حالا و در فاصله 10 دیداری که تا پایان فصل باقی مانده می خواهد تمام تمرکزش را روی بازی های لیگ و دفاع از تیمش بگذارد اگرچه برخلاف بازی قبل اینبار سرمربی تیم رقیب به داور معترض بود و قلعه نویی راضی.

دیدگاه‌ها