کد خبر : 1599060 | 24 اسفند 1397 ساعت 18:44 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

برای مربی خارجی پول هست!

انتخاب جانشین کی‌روش یکی از مهم ترین سوالات ورزش ایران است که جواب آن احتمالا در نوروز 1398 مشخص خواهد شد.

برای مربی خارجی پول هست!

به گزارش "ورزش سه"، انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در سکوت کامل خبری در حال پیگیری است و سئول نشینان این روزها در شرایطی قدم به قدم به معرفی جانشین کی روش نزدیک می شوند که تقریبا کمتر کسی از جانشین قطعی او خبر دارد و حتی می تواند چند گزینه نهایی را به صورت قطعی معرفی کند.


این روزها در شرایطی خبر از انتخاب هروه رنار و مذاکره با او منتشر می شود که سرمربی تیم ملی مراکش برای حضور در جام ملت های آفریقا آماده می شود اما حضور او در جام ملت ها و تماشای دیدارهای ایران باعث شده تا دوباره گمانه زنی ها به سمت او برود.


رنار که در جام ملت ها در کنار مقامات ایران تماشاگر دیدارهای جام ملت ها شد، در تصویری که احتمال شکل گیری آن بسیار زیاد است و شاید به زودی دوباره شاهد شکل گیری آن باشیم، در کنار ابراهیم شکوری سرپرست دبیر کلی فدراسیون حضور پیدا کرد.


هنوز البته هیچ اظهار نظر رسمی در این باره صورت نگرفته اما امیر مهدی علوی در اظهار نظری درباره انتخاب سرمربی تیم ملی گفت که فدراسیون به دنبال یک سرمربی بزرگ است و در این مسیر به دنبال راهکاری برای تامین بودجه است اما نکته مهم برای مسئولان فوتبال ایران این است که در مسیر انتخاب سرمربی تیم ملی به دلیل کسری بودجه، از کیفیت مورد نظر خود کوتاه نخواهند آمد.


به این ترتیب هواداران فوتبال ایران همچنان در فضایی که خیلی نمی توان درباره جزییات آن گفت و گو کرد با توجه به گمانه زنی و پیش بینی ها در انتظار انتخاب جانشینی برای کارلوس کی روش هستند تا دوباره تیم ملی بتواند خیلی سریع مسیر رشد و پیشرفت خود را از سر بگیرد و وقفه های پیش رو کمتر به تیم ملی آسیب بزند.

دیدگاه‌ها