کد خبر : 1599068 | 24 اسفند 1397 ساعت 19:14 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

استراتژی شفر برابر نساجی؛ استراحت یا بازی با تمام قوا؟

مربی استقلال برای انتخاب ترکیب خود در بازی با نساجی در هفته بیست و دوم لیگ برتر دو راه پیش رو دارد.

استراتژی شفر برابر نساجی؛ استراحت یا بازی با تمام قوا؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در شرایطی فردا در هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف نساجی می‌رود که بازیکنان این تیم  چهار روز قبل برابر العین به میدان رفتند و طبیعی است که بازی های فشرده بسیاری از بازیکنان اصلی این تیم را خسته کرده است.


شفر حالا  در آستانه بازی با نساجی می‌تواند به تعدادی از بازیکنان اصلی خود استراحت دهد تا آنها با استراحتی مناسب بتواند خود را آماده بازی با پرسپولیس کنند، شبیه اتفاقی که در بازی با نفت مسجد سلیمان هم افتاد و آبی ها با ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره خود به میدان رفتند و در نهایت هم موفق به کسب پیروزی یک بر یک شدند.


اما برای بازی نساجی این احتمال هم وجود دارد که سرمربی استقلال تصمیم بگیرد از تمام موجودی خود استفاده کند چرا که بازیکنان بعد از این بازی حدود ۱۵ روز تعطیل هستند و می‌توانند با استراحت مناسب خود را آماده بازی حساس برابر پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر کند. البته در این بین غیبت فرشید اسماعیلی، وریا غفوری و الهیار صیادمنش در بازی فردا قطعی است و شاید شفر تصمیم بگیرد یکی دو بازیکن اصلی دیگرش را هم نیمکت نشین کند تا آنها با مشکل مصدومیت روبرو نشوند.


هرچند بازی استقلال برابر پرسپولیس بازی است که می تواند داستان قهرمانی لیگ برتر را تا حدی مشخص کند اما نباید فراموش کرد پیروزی برابر نساجی برای رسیدن به رتبه های بالای جدول حیاتی است و به هیچ عنوان نمی تواند از این بازی حساس به سادگی چشم پوشی کرد.

 

1390926


عکس: رضا سعیدی پور

دیدگاه‌ها