کد خبر : 1599102 | 24 اسفند 1397 ساعت 21:33 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

تمرینات الهلال برای جدال روز یکشنیه

تمرینات تیم فوتبال الهلال زیر نظر زوران مامیچ سرمربی کرواتش برای دیدار حساس این تیم مقابل الاهلی در حال پیگیری است.

تمرینات الهلال برای جدال روز یکشنیه

به گزارش " ورزش سه"، روز یکشنبه دو تیم الهلال و الاهلی عربستان در مرحله نیمه نهایی جام قهرمانی عرب به دیدار هم می روند که به همین خاطر هر دو تیم با جدیت هرچه تمام تمریناتشان را بعد از استراحت از  بازی های لیگ قهرمانان آسیا دنبال می کنند.


 به همین منظور زوران مامیچ سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان سعی دارد که نواف العابد بازیکن مصدوم خودش را  برای دیدار مقابل الاهلی آماده کند.

نواف العابد حدود سه ماه است که به علت مصدومیت از میادین  دور بوده و چند روزی است که به تمرینات برگشته است.


 زوران مامیچ که بعد از برد تیم فوتبال الدحیل یک روز به همه بازیکنان این تیم استراحت داد روز گذشته بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد. اولین گروه شامل حال بازیکنانی شد که در مقابل الدحیل بازی کرده بودند و این دسته از بازیکنان  تنها به انجام تمرینات بدنسازی پرداختند و سایر بازیکنان تمرینات متنوع تاکتیکی را پی گرفتند.


منابع آگاه هم خبر از آنالیز دقیق الاهلی توسط دستیاران مامیچ دادند که این تیم با شناخت بهتری به مصاف حریف قدرتمند خود برود.


این دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که یک بار دیگر  درسال 2006 در همین چهار چوب برای کسب مقام سوم به مصاف هم رفتند که در آن بازی الهلال در دیدار  رفت با سه گل سامی الجابر، فهد المفرج و کاماچو  در مقابل  تک گل خوزه روجیرو به برتری رسید. در بازی برگشت هم در جده، الهلال ابتدا با گل‌های محمد الاعنبر و  نواف التمیات  از الاهلی پیش افتاد اما در ادامه صالح المحمدی و صالح عبدالله بازی را به تساوی کشاندند که در نهایت، الهلال بود که مقام سوم را از آن خود کرد.

دیدگاه‌ها