کد خبر : 1599117 | 24 اسفند 1397 ساعت 23:52 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

فهرست جدید ایتالیا؛ بالوتلی دعوت نشد

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، فهرست تیمش برای دو دیدار مقابل فنلاند و لیختن اشتاین را اعلام کرد که در آن نام ماریو بالوتلی، مهاجم جنجالی المپیک مارسی دیده نمی شود.

فهرست جدید ایتالیا؛ بالوتلی دعوت نشد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا در دو دیدار پیش رو در مقدماتی یورو 2020، مقابل فنلاند و لیختن اشتاین قرار خواهد گرفت و انتظار می رفت که بالوتلی با درخششی که در دیدارهای اخیر مارسی داشت، به اردوی آتزوری دعوت شود اما مانچینی او را به تیمش دعوت نکرد. بالوتلی که در ژانویه از نیس به مارسی رفت، در 7 بازی، 5 گل برای تیم جدیدش به ثمر رساند.

این در حالی است که بالوتلی بعد از 4 سال دوری از تیم ملی ایتالیا، سال گذشته به این تیم برگشت و در لیگ ملت های اروپا، مقابل لهستان هم بازی کرد.

 

1387359

 

دیگر غایب سرشناس فهرست جدید ایتالیا، آندره آ بلوتی، کاپیتان تورینو است که علی رغم فصل خوبی که داشت، نتوانست توجه مانچینی را جلب کند. در مقابل، مانچینی از فابیو کوالیارلا، مهاجم 36 ساله سمپدوریا، دعوت کرد تا بعد از 8 سال، بار دیگر برای آتزوری به میدان برود.

تیم ملی ایتالیا در اولین دیدارش در مقدماتی یورو 2020، میزبان فنلاند است و سه روز بعد از لیختن اشتاین پذیرایی می کند.

 

فهرست کامل ایتالیا برای دیدارهای پیش رو:

دروازه بان ها: آلسیو کرانیو، جانلوکا دوناروما، ماتیا پرین، سالواتوره سیریگو

مدافعان: کریستیانو بریگی، لئوناردو بونوچی، جورجو کیه لینی، الساندرو فلورنزی، آرماندو ایتزو، جانلوکا مانچینی، کریستیانو پیچینی، آلسیو رومانیولی، لئوناردو اسپینوتزولا

هافبک ها: نیکولو بارلا، برایان کریسانته، جورجینیو، استفانو سنسی، مارکو وراتی، نیکولو زانیولو

مهاجمان: فدریکو برناردسکی، فدریکو کیه‌زا، استفان الشعراوی، ویچنزو گریفو، چیرو ایموبیله، مویس کین، کوین لاسانیا، لئاندرو پاوولوتی، ماتئو پولیتانو، فابیو کوالیارلا

دیدگاه‌ها