کد خبر : 1599122 | 25 اسفند 1397 ساعت 08:35 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: نوستالژی 20سال پیش برایم زنده می‌شود

در قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مقرر شد منچستریونایتد و بارسلونا باید در این مرحله به مصاف هم بروند، بازی بزرگی که به خصوص برای سرمربی یونایتد خاطرات زیادی دارد.

سولسشر: نوستالژی 20سال پیش برایم زنده می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد وقتی فهمید شاگردانش باید در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونا بروند، مسلماً به یاد بیست سال پیش افتاد، زمانی که گل او به بایرن در نوکمپ باعث شد منچستریونایتد بتواند آن سال سه جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

 

سولسشر در مورد قرعه منچستریونایتد و جدال این تیم با بارسلونا که برای علاقه‌مندان فوتبال نوستالژی بزرگی خواهد بود گفت:" خیلی از دوستان من پیام داده‌اند و گفته‌اند امسال سالی است که یونایتد بالاخره به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان صعود می‌کند. همه به بازی 20 سال پیش ما با بایرن در نوکمپ اشاره می‌کنند و به اینکه من در آن بازی پیراهن شماره 20 را پوشیده بودم. بله، ما دوباره راهی نوکمپ خواهیم شد".

 

1390872

 

سرمربی یونایتد در ادامه گفت:" بازی بیست سال پیش ما مقابل بایرن در نوکمپ بزرگترین شب فوتبالی زندگی من بوده. برای همه بازیکنان یونایتد آن شب واقعاً باورنکردنی بود. نوکمپ استادیوم فوق‌العاده‌ای است. ما آن سال در مرحله گروهی هم با بارسا دیدار کرده بودیم و در هر دو بازی رفت و برگشت نتیجه 3-3 شده بود".

 

سولسشر در ادامه گفت:" ما خواهان بازی با بزرگترین باشگاه‌ها و بزرگترین تیمهای دنیا هستیم. هواداران یونایتد و این باشگاه شیفته‌ی این جور بازی‌ها هستند. هر چند مطمئنم 99درصد مربی‌ها ترجیح می‌دهند بازی خارج از خانه‌شان، بازی برگشت باشد مثل دو دیدار ما مقابل پاری سن ژرمن".

 

دیدگاه‌ها