کد خبر : 1599124 | 25 اسفند 1397 ساعت 09:02 | 44.2K بازدید | 0 دیدگاه

دعوای رئال و سیتی به خاطر رحیم استرلینگ

به گزارش روزنامه میرر، رئال مادرید به عنوان بخشی از برنامه بازسازی 300 میلیون پوندی خود در تابستان پیش رو قصد خرید رحیم استرلینگ را دارد ولی منچسترسیتی مایل به فروش او نیست.

دعوای رئال و سیتی به خاطر رحیم استرلینگ

به گزارش "ورزش سه"، زین‌الدین زیدان قصد دارد در تابستان پیش رو دست به تغییراتی گسترده در رئال مادرید زده و تیم خود را بازسازی کند. زیدان بعد از آنکه رئال را برای سومین سال پیاپی به قهرمانی در اروپا رساند این تیم را ترک کرد و چند روز پیش که بعد از ناکامی‌ عجیب غول اسپانیایی دوباره به این تیم بازگشت، با رئالی مواجه شد که به شدت به تغییر و نوسازی نیاز دارد. رئال با صدر جدول لالیگا 12 امتیاز فاصله داشته و هم از لیگ قهرمانان و هم از کوپا دل‌ری حذف شده است.

 

اما روزنامه انگلیسی میرر می‌گوید رئال آماده است تا در فصل نقل و انتقالات تابستانی برای بازسازی تیم خود چیزی در حدود 300 میلیون پوند هزینه کند و علاوه بر ستاره‌هایی مثل نیمار، ادن هازارد و کریستین اریکسن، ستاره منچسترسیتی، رحیم استرلینگ هم از هدفهای اصلی رئال برای تابستان به حساب می‌آید.

 

1390964

 

اما سیتی مایل نیست استرلینگ را از دست بدهد، ستاره‌‌ای که در فصل جاری در 27 بازی لیگ برتر برای شاگردان گواردیولا 15 گل زده و 9 پاس گل داده است.

 

استرلینگ تا سال 2023 با سیتی قرارداد دارد و در ماه نوامبر با این باشگاه قرارداد جدیدی امضا کرده که دستمزد هفتگی‌اش را به 300هزار پوند در هفته افزایش داده است.

 

1390963

 

اما میرر می‌گوید استرلینگ 24ساله از مدتها پیش در فهرست بازیکنان مورد توجه زیدان قرار داشته و زیزو به او علاقه زیادی دارد.

 

 

دیدگاه‌ها