کد خبر : 1599139 | 25 اسفند 1397 ساعت 09:58 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

عبادی‌پور: تلاشم را می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم

دریافت کننده ایرانی تیم والیبال اسکرابلچاتوف گفت: قطعاً من تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکردم را ارائه بدهم.

عبادی‌پور: تلاشم را می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم

به گزارش  "ورزش سه" به نقل از فارس، میلاد عبادی‌پور قرارداد خود را به مدت سه سال دیگر با اسکرا بلچاتوف تمدید کرد. کونارد پیه‌چوسکی، مدیر باشگاه اسکرا پس از تمدید قرار داد بازیکن ایرانی خود اظهار داشت: میلاد یکی از مهره‌های کلیدی تیم ما است. او ورزشکار بسیار برجسته‌ای است و شخصیت بزرگی دارد و همیشه حاضر است برای رسیدن به موفقیت بجنگند. میلاد پیشنهادات بسیار زیادی از سایر باشگاه‌ها داشت که حتی از لحاظ مالی هم بسیار خوب بودند، اما در نهایت تصمیم گرفت در اسکرا باقی بماند. به همین خاطر ما برای او احترام زیادی قائل هستیم.

 

وی ادامه داد: برای میلاد همه چیز پول نبود. یکسال پیش او با شک و تردید نزد من آمد. چون مطمئن نبود چه چیزی در انتظارش است و با فرهنگ متفاوتی به اینجا آمده بود. او برای اولین‌بار از ایران به یک باشگاه اروپایی منتقل می‌شد و قطعاً برایش آسان نبود. در طول مذاکره برای تمدید قرارداد، او به خاطر این انتقال و رفتار دوستانه‌ی از ما تشکر کرد. این یکی از دلایلی بود که میلاد دوست داشت همچنان کنار ما بماند و سایر پیشنهادات را رد کرد.

 

همچنین میلاد عبادی‌پور، دریافت کننده ایرانی تیم والیبال اسکرا بلچاتوف پس از تمدید قراردادش تا سال 2020 با تیم باشگاهی‌اش عنوان کرد: برای من حضور دوباره در اسکرا افتخار بزرگی است. خیلی خوشحالم که در این باشگاه هستم و امیدوارم در آینده هم همه چیز به خوبی پیش برود.

 

وی ادامه داد: قطعاً من تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکردم را ارائه بدهم و امیدوارم که بتوانیم از عنوان قهرمانی خود در فصل گذشته دفاع کنیم.

دیدگاه‌ها