کد خبر : 1599151 | 25 اسفند 1397 ساعت 10:57 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

گلزنی آزمون هم باعث نجات تیم نمی شد

حمایت ستاره سابق زنیت از سردار ایرانی

از دست دادن دو موقعیت طلایی گلزنی در 15 دقیقه ابتدایی بازی با حریف اسپانیایی باعث شد تا انتقاداتی از ستاره ایرانی رقم بخورد.

حمایت ستاره سابق زنیت از سردار ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون در بازی برگشت با ویارئال در یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا در همان 15 دقیقه ابتدایی دو موقعیت طلایی را از دست داد که این اتفاق انتقاداتی از این بازیکن در میان طرفداران و اهالی فوتبال روسیه رقم زد.


ستاره ایرانی که شروعی درخشان با زنیت داشت می توانست با بهره بردن از این دو موقعیت نام خود را در تاریخ باشگاه جاودانه کند اما این اتفاق رخ نداد تا تعریف و تمجیدها جای خود را به انتقادات بدهد. در واکنش به این موضوع کرژاکوف ستاره سابق خط حمله این باشگاه مطرح به حمایت از مهاجم ایرانی پرداخت و مدعی شد حتی گلزنی این بازیکن هم نمی توانست باعث نجات زنیت شود.


آلکساندر کرژاکوف گفت:«بله دو موقعیت طلایی در همان دقایق ابتدایی نصیب سردار آزمون شد اما حتی اگر این موقعیت ها گل می شد تضمینی وجود نداشت زنیت بتواند از سد ویارئال بگذرد. به هر حال این موقعیت ها از دست رفت اما واقعیت این بود که تیم در بازی برگشت حذف نشد بلکه در همان بازی رفت کار تمام شده بود».


چهره سرشناس فوتبال روسیه و باشگاه زنیت در ادامه به انتقاد از کادر فنی پرداخت و افزود:« آن چه محرز بود این بود که تیم شانزدهم لالیگا از تیم اول روسیه قوی تر بود و زنیت نمی توانست جلوی این تیم عرض اندام کند. غم انگیز بود که زنیت نتوانست چنین تیمی را شکست بدهد و امیدوارم این اتفاق گذرا باشد و خیلی زود تیم های روسیه بتوانند قدرت خود را به رخ بکشند».

 

1391021

دیدگاه‌ها