کد خبر : 1599156 | 25 اسفند 1397 ساعت 11:12 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

دوئل نفس گیر گل گهر – سرخپوشان

حساس ترین دیدار هفته بیست و هشتم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور به نوعی بین تیم های گل گهر سیرجان تیم اول و سرخپوشان پاکدشت تیم سوم برگزار می شود.

دوئل نفس گیر گل گهر – سرخپوشان

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر که البته هفته هاست نمی برد با 6 امتیاز اختلاف نسبت به تیم سرخپوشان کار را دنبال می کند اما اگر در بازی امروز برنده نشود هم صدرنشینی را از دست می دهد هم سرخپوشان پاکدشت می تواند این فاصله را به سه امتیاز کاهش دهد.

 

با وجود همه امتیازاتی که تیم گل گهر در هفته های گذشته از دست داده هنوز بهترین موقعیت را برای قهرمانی در این دوره از بازی ها و صعود مستقیم به لیگ برتر دارد، هر چند حضور در رده دوم جدول هم منجر به صعود به لیگ برتر می شود. این بازی یک دوئل نفس گیر برای همه تیم ها است و با توجه به کثرت مدعیان در جدول سرخپوشان پاکدشت برای صعود باید برنده از میدان خارج شود.

 

نکته جالب این بازی حضور مهدی پاشازاده روی نیمکت سرخپوشان پاکدشت به عنوان سرمربی است. مهدی پاشازاده در این بازی سومین تیمش را هدایت می کند. او پیش از این روی نیمکت تیم های بادران و شهرداری ماهشهر هم نشسته بود. بادران با مهدی پاشازاده نتوانست تبدیل به مدعی شود و در شهرداری ماهشهر هم به دنبال بقاء در جدول بازی ها بود. اما او امروز در تیم سرخپوشان پاکدشت این شانس را دارد که در قامت یک مربی مدعی ظاهر شود.

 

اما با همه حاشیه هایی که در مورد تیم گل گهر وجود داشت مبنی بر اینکه باشگاه با توجه به هزینه های تیمداری در لیگ برتر به دنبال صعود به لیگ برتر نیست، مدیر عامل شرکت پیش از این بازی در نشست صمیمی با همه اعضای تیم از آنها خواست مجدانه برای صعود به لیگ برتر تلاش کنند. حضور پرشور تماشاگران سیرجانی در استادیوم جذابیت های این بازی را دو چندان خواهد کرد و حتما روحیه شاگردان وینکو را برای پیروزی بالا می برد.

دیدگاه‌ها