کد خبر : 1599161 | 25 اسفند 1397 ساعت 11:31 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

حریف امید ها بدون بازی تدارکاتی در تهران

اردوی آماده سازی تیم المپیک یمن در کشور امارات لغو شد و این تیم بدون انجام بازی تدارکاتی راهی تهران می شود.

حریف امید ها بدون بازی تدارکاتی در تهران

به گزارش"ورزش سه"،  سایت رسمی فدراسیون فوتبال در این باره می نویسد: تیم المپیک یمن یکی از حریفان ایران در مرحله اول از دور انتخابی بازی های المپیک است. این تیم که قرار بود اردوی آماده سازی و تنها بازی تدارکاتی خودش را در امارات برگزار کند به دلیل مشکلات مالی بدون انجام مسابقه دوستانه و برگزاری اردوی آماده سازی برون مرزی مستقیما راهی تهران می شود. اردوی تیم المپیک یمن با حضور 50 بازیکن آغاز شد و در ادامه سامی نعاش، سرمربی این تیم اسامی 30 بازیکن را اعلام کرد. در فاصله یک هفته به آغاز رقابت ها آخرین گزینش نفرات صورت پذیرفت و اسامی 23 بازیکن نهایی یمن برای حضور در مسابقات اعلام شد. تنها اردوی آماده سازی یمنی ها به مدت 45 روز در شهر مکلا واقع در جنوب یمن برگزار شد و بازیکنان این تیم تمرینات خود را روی زمین چمن مصنوعی این شهر برگزار کردند.

 

فدراسیون فوتبال یمن مکاتباتی را با کشورهای امارات ، مصر و عمان به منظور برگزاری اردوی آماده سازی صورت داد که در نهایت با موافقت کشور امارات همراه بود. با این وجود یمنی ها بدون برگزاری اردوی آماده سازی راهی تهران می شوند.

 

اسامی 23 بازیکن نهایی تیم المپیک یمن جهت حضور در تهران به این شرح است: سالم الهارش، محمد فتح امان،علی عبس، میلاد العمیسی،عصام نعمان ،عبدالحکیم سیف،احمد عزی جوبح ،فادی صالح ،ناصر محمدوه الجحوشی ، مناف سعید ، انیس المعاری ، رامی الوسمانی ، عبدالله الزهره ، احمد ماهر،علی حفیظ ، مفید جمال ،عمر الداحی ، زکریا طواف ، محمد مهیوب ، محمد المداری ، احمد عبدالله سالم ،طه کندش ، واحمد السروری. احمد السروری مهاجم شماره 7 ، سرشناس ترین بازیکن تیم المپیک یمن است که در لیگ باشگاههای قطر عضویت دارد.

 

گفتنی است مرحله نخست از دور مقدماتی بازی های المپیک 2020 در گروه سوم با حضور تیم های المپیک ایران، عراق، یمن و ترکمنستان روزهای دوم تا ششم فروردین در تهران برگزار می شود.

دیدگاه‌ها