کد خبر : 1599164 | 25 اسفند 1397 ساعت 11:29 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

تمرین منچسترسیتی: روحیه بالای شاگردان پپ(عکس)

شاگردان پپ گواردیولا در آستانه دیدار امروز با سوانسی در جام حذفی انگلیس، آخرین تمرین خود را انجام دادند و نشان دادند جو مثبتی بر تیم حاکم بوده و بازیکنان از روحیه بالایی برخوردارند.

تمرین منچسترسیتی: روحیه بالای شاگردان پپ(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که چندی پیش با قهرمانی در جام اتحادیه اولین جام سال خود را فتح کرده و امسال به دنبال کسب چهار جام قهرمانی است حالا توجه خود را به جام حذفی انگلیس معطوف کرده چرا که امروز باید در این رقابتها به مصاف سوانسی برود. شاگردان گواردیولا آخرین تمرین خود پیش از بازی با سوانسی را انجام داده و نشان دادند از روحیه بالایی برخوردارند.

 

1391034

 

منچسترسیتی تنها چند روز بعد از راه‌یابی به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان امروز در جام حذفی به مصاف سوانسی می‌رود که لیگ برتری نیست و در چمپیونشیپ بازی می‌کند.

 

1391036

 

سیتی که در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان حریف آلمانی‌اش شالکه را 10-2 از پیش رو برداشته باید در مرحله یک‌چهارم به مصاف تاتنهام برود. تنها مشکل سیتی در روزهای اخیر شایعاتی است که می‌گوید ممکن است سیتی با محرومیت حضور در نقل و انتقالات مواجه شود اما پپ گواردیولا معتقد است تیمش آنقدر قوی است که می‌تواند این محرومیت را بدون مشکل پشت سر بگذارد.

 

1391037

 

سیتی امروز در حالی به مصاف سوانسی می‌رود که چندین نفر از بازیکنان مطرح خود را در اختیار نخواهد داشت. بازی مقابل سوانسی در نتیجه برای سیتی محکی است که نشان دهد بدون حضور چندین نفر از ستاره‌هایش تا چه اندازه قدرتمند ظاهر می‌شود. جان استونز، وینسنت کمپانی، فرناندینیو، بنژامین مندی و کوین دی‌بروین در دیدار مقابل سوانسی حضور نخواهند داشت.

 

1391038

 

گواردیولا در این باره گفت:" ما به بازیکنان زیادی احتیاج نخواهیم داشت. ما در مقابل سوانسی گزینه‌های زیادی نداریم ولی فردا در یک‌چهارم نهایی جام حذفی بازی می‌کنیم و هدف‌مان راه‌یابی به مرحله نیمه‌نهایی است. در حال حاضر مهم‌ترین موضوع برای ما همین است و بس".  

 

1391035

 

1391039

 

دیدگاه‌ها