کد خبر : 1599299 | 25 اسفند 1397 ساعت 18:50 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

با حضور قطبی روند صعودی را ادامه می دهیم؛

مرادیان: امیدوارم 98 سال من و فولاد باشد

دروازه بان تیم فولاد خوزستان امیدوار است در سال جدید برای این تیم اتفاقات خوبی بیافتد و تلاش های سرخپوشان به بار بنشیند.

مرادیان: امیدوارم 98 سال من و فولاد باشد

به گزارش "ورزش سه"، احسان مرادیان دروازه بان تیم فولاد خوزستان که روز گذشته دیدار با سپاهان را به دلیل محرومیت از دست داده بود، درباره مصاف هم تیمی هایش با طلایی پوشان اصفهان گفت: متاسفانه خودم 4 کارته شده بودم و نتوانستم در بازی مقابل سپاهان به میدان بروم. به نظرم خوب بازی کردیم و همه چیز در اختیار ما بود. از بازی نساجی تا این هفته، مالکیت توپ را داریم ولی اتفاقات بد فوتبالی باعث می شود نتیجه بگیریم. اما می دانیم که این اتفاقات رفتنی هستند و روزهای خوب به زودی بر می گردند.

 

او درباره افتتاح ورزشگاه فولاد آره نا گفت: من دیروز فرصت داشتم که بازی را در ورزشگاه ببینم. می دیدم که حس و حال خیلی خوبی بین همه مردم وجود داشت. حالا فولاد یک ورزشگاه مدرن و شیک و خیلی خوب دارد. هر کسی هم دیروز به ورزشگاه آمد، علاوه بر لذتی که از حضور در فضای ورزشگاه برد، بازی خوبی هم دید و هواداران دو تیم راضی از استادیوم رفتند. ما می توانستیم برنده بازی باشیم ولی نشد. در بازی های بعدی جبران می کنیم و هواداران را خوشحال تر به ورزشگاه می فرستیم.

وی افزود: در بازی های قبلی حس دیروز را نمی دیدیم. الان شوق و خوشحالی بیشتری در مردم دیده می شود. فکر می کنم در ایران چنین ورزشگاهی با این امکانات نداریم. علاوه بر چمن، داخل رختکن و بقیه امکانات ورزشگاه هم کیفیت ایده آلی دارد.  

مرادیان درباره اینکه حضور در افتتاحیه فولاد آره نا را از دست داد، گفت: آرزوی همه بود که در چنین جایی بازی کند. البته به خاطر غیبت در بازی دیروز حسرت نمی خورم چون موفقیت فولاد مهم تر است. انشاالله در بازی های بعدی اگر کادر فنی صلاح بداند، من هم بازی می کنم.

 

دروازه بان تیم فولاد در مورد استفاده قطبی از او و سالاری در چارچوب دروازه فولاد گفت: همیشه آقای قطبی تصمیم می گیرد چه کسی بازی کند. بازی استقلال من بازی کردم، بازی سایپا بیرون بودم و این بازی هم به دلیل 4 کارته بودن، حضور نداشتم. نظر سرمربی مهم است و ما وظیفه داریم تمرین کنیم و تابع نظر کادر فنی باشیم.

مرادیان که در بازی سایپا با وجود نیمکت نشینی کارت زرد دریافت کرده بود، محرومیت عجیب خود را اینطور شرح داد: در بازی سایپا توپ به شکم بازیکن خورد ولی داور هند اعلام کرد. من گفتم هند نبود، و داور چهارم این صحبت مرا به داور اصلی منتقل کرد و او به من کارت زرد نشان داد.

وی درباره شرایط خودش خاطرنشان کرد: خوشبختانه از آمادگی بالایی برخوردار هستم و سرحال تمرین می کنم. مصدومیت قبلی من هم که حدود یک هفته تا 10 روز طول کشیده بود، برطرف شده و آماده هستم.
دروازه بان فولاد در مورد سالی که گذشت، اینطور توضیح داد: سال 97 برای من پر از فراز و نشیب بود. هم خوب بود و هم بد. ولی در مجموع باید بگویم خوب بود. انشاالله 98 هم برای من خوب باشد و هم مجموعه فولاد و هواداران. امیدواریم نتایج خوب بگیریم که دل آنها را شاد کنیم.


او درباره هدفهایش گفت: اهداف را در دلم نگه می دارم و امیدوارم خدا کمک کند به آنها برسم.

وی افزود: سال 98 امیدوارم نسبت به امسال متفاوت باشد. با آمدن آقای قطبی خیلی چیزها تغییر کرده است. زمان لازم داریم که روند رو به رشد را ادامه دهیم و به اهداف فولاد دست پیدا کنیم.

 

مرادیان درباره کار با میرزاپور به عنوان یکی از اتفاقات سال 97 هم گفت: کار با آقا ابراهیم خوب است. به هر حال ایشان تجربه زیادی در تیم ملی دارد. ما هم کنار او داریم تلاش می کنیم. از روزی که او آمده، تغییراتی را خودم احساس کردم. نوع ایستادن ما در دروازه هم حتی تغییر کرده است. در مجموع با حضور ایشان اتفاقات مثبتی برای ما رخ داده و انشاالله با گذر زمان هم بهتر می شود.

دیدگاه‌ها