کد خبر : 1599408 | 26 اسفند 1397 ساعت 09:26 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیانتک، محبوب‌تر از لواندوفسکی در لهستان

آث میلان که امروز در دربی شهر میلان به مصاف اینتر خواهد رفت بیش از هر کس دیگری به کریشتوف پیانتک، گلزن لهستانی خود امید بسته که این روزها به ماشین گلزنی میلان تبدیل شده است.

پیانتک، محبوب‌تر از لواندوفسکی در لهستان

به گزارش "ورزش سه"، کریشتوف پیانتک، مهاجم سابق جنوا که چند صباحی است به آث میلان پیوسته و در همین مدت کوتاه به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان این تیم نزد هواداران تبدیل شده را باید پدیده جدید فوتبال لهستان و آث میلان دانست. درحالیکه میلان امروز در دربی بزرگ شهر به مصاف اینتر می‌رود هواداران این تیم بیش از هر کس دیگری به این مهاجم گلزن لهستانی امید بسته‌اند.

 

1389243

 

در آستانه دربی امروز، تلویزیون باشگاه میلان به سراغ پیوتر دومانووسکی، فوتبال‌نویس مشهور لهستانی رفت تا درباره پیانتک و جایگاه او در لهستان با او گفتگو کند.

 

این فوتبال‌نویس لهستانی درباره پیانتک گفت:" پیانتک در لهستان محبوب‌ترین فوبتالیست است و مردم بیشتر از هر کس دیگری بازی‌ها و اخبار او را دنبال می‌کنند. او از نظر محبوبیت حتی از لواندوفسکی هم جلو زده. بازی‌های آث میلان در لهستان پربیننده‌ترین بازی‌ها هستند. او برای ما هم پدیده بود، یک پدیده عجیب و غافلگیرکننده. در لهستان هیچکس فکر نمی‌کرد کار پیانتک اینقدر خوب باشد".

 

1384447

 

دومانووسکی که یکی از فوتبال‌نویس‌های مشهور کشورش لهستان است در ادامه گفت:" البته میلان در لهستان یکی از محبوب‌ترین تیم‌های خارجی بود. در دهه 90 یک نسل با دیدن میلان بی‌نظیر آن سالها بزرگ شده. حالا در لهستان همه فکر می‌کنند پیانتک می‌تواند به اوج‌گیری دوباره میلان کمک کند. شادی‌های بعد از گل او در لهستان به یک نماد تبدیل شده و هر جا می‌روید مردم را در حال صحبت کردن درباره او می‌بینید".

 

دیدگاه‌ها