کد خبر : 1599658 | 27 اسفند 1397 ساعت 09:31 | 150.1K بازدید | 0 دیدگاه

با یک عضو نآآشنا و یک دبیر سابق فدراسیون

هیئت مدیره جدید پرسپولیس معرفی شد

با اعلام وزارت ورزش اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی و مشخص شدند.

هیئت مدیره جدید پرسپولیس معرفی شد

به گزارش “ورزش سه”، در آستانه سال نو، وزارت ورزش در نهایت در میان گمانه‌زنی‌های فراوانی که طی چند وقت اخیر شکل گرفته بود، اعضای هیات مدیره جدید پرسپولیس را با انتخاب سه عضو جدید معرفی کرد.


بر اساس تصمیم مجمع عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی پرسپولیس؛ ایرج عرب، جعفر کاشانی، علی رغبتی، سید مهرداد هاشمی و مهدی محمد نبی به عنوان اعضای هیات مدیره این باشگاه انتخاب و معرفی شدند.


*ایرج عرب که در دوره مدیریت حمیدرضا گرشاسبی در پرسپولیس حضور داشت و بعد از کناره‌گیری او به عنوان سرپرست موقت کارش را ادامه داد، همچنان به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره در این جمع حاضر خواهد بود. او که برای حضور در پرونده سوپرجام به لوزان سفر کرده بود از این به بعد باید مجری مصوبات هیئت مدیره ای باشد که 4 عضو جدید در خود جای داده؛ افرادی با سابقه عضویت در هیئت رییسه فدراسیون فوتبال و مدیریت باشگاهی و البته دبیری و سرپرستی فدراسیون فوتبال.

 

1391752


*جعفر کاشانی باسابقه ترین عضو این هیات مدیره است که باوجود صحبتهایی که درباره کهولت سن وی مطرح می شد اما بازهم در جمع قرار گرفته. جعفرخان کاپیتان سابق تیم ملی و شاهین و پرسپولیس است و باشگاه شاهین را در دوره جدید(دهه 70) پایه گذاری کرده است.

 

1391749


 *محمد مهدی نبی، عضو جدید هیات مدیره است که سابقه دبیرکلی فدراسیون فوتبال را دارد و از مهمترین چهره های این هیئت مدیره است. نبی که گزینه مدیریت عامل پرسپولیس هم بوده در نهایت به عنوان عضو هیئت مدیره انتخاب شده و تجربه اش می تواند به کمک پرسپولیس بیاید. نبی در دوره مدیریت امیر عابدینی به عنوان قائم مقام در پرسپولیس فعالیت می‌کرد.

 

1391748


 *علی رغبتی عضو چهارم هیات مدیره پرسپولیس؛ از چهره های باسابقه وزارت ورزش است. مهمترین سابقه فوتبالی رغبتی حضور او در کمیته انتقالی در سال 1387 در دوره تعلیق فوتبال ایران است. او نامزد حضور در برخی فدراسیون ها و پست های مهم ورزش ایران نیز بوده است.

 

1391751


 *عضو پنجم عضو هیات مدیره جدید سیدمهرداد هاشمی است؛ او قبلا مدیرعامل سایپا بوده و قهرمانی لیگ برتر را با این تیم تجربه کرده است. هاشمی در دوره محمد دادکان عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال هم بوده است.

 

1391750

 

با این ترکیب وزارت ورزش سرانجام تکلیف خود را با پرسپولیس روشن کرد و باید دید این جمع چه تاثیری بر آینده این تیم مهم باشگاهی ایران خواهد داشت .

دیدگاه‌ها