کد خبر : 1599661 | 27 اسفند 1397 ساعت 09:46 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت نیمار به میادین: 2 تا 3 هفته دیگر

در تازه‌ترین خبرها از اردوی پاری سن ژرمن اعلام شد که نیمار، ستاره بزرگ برزیلی این تیم از هفته آینده تمرینات خود را از سر می‌گیرد و از ماه آوریل برای PSG بازی خواهد کرد.

بازگشت نیمار به میادین: 2 تا 3 هفته دیگر

به گزارش "ورزش سه"، شبکه ESPN اعلام کرد که نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در حاشیه دیدار این تیم مقابل مارسی به خبرنگار این شبکه اعلام کرده که از هفته آینده تمرینات خود را از سر خواهد گرفت و کمی بعد یعنی در ماه آوریل دوباره در کنار شاگردان توماس توخل به میدان خواهد رفت.

 

شبکه ESPN در گزارش خود اعلام کرد که نیمار را در حاشیه ال‌کلاسیکوی فرانسه که دیروز بین پاری سن ژرمن و مارسی برگزار شد در حال گفتگو با آندونی زوبی‌زارتا، مدیر ورزشی مارسی، پیدا کرده است که نیمار از دوران حضور در بارسلونا با او آشنا است.

 

1391722

 

نیمار در پاسخ به سوالات خبرنگار این شبکه گفت:" من از هفته آینده به تمرین‌ها برمی‌گردم".

 

ستاره برزیلی در ادامه گفت:" بله از هفته آینده به زمین برمی‌گردم و با بچه‌ها تمرین می‌کنم. دو هفته بعد هم دوباره به تیم ملحق می‌شوم. الان که با شما حرف می‌زنم در حال پشت سر گذاشتن آزمایش‌ها و معاینه‌های مختلف هستم".

 

دیدار دیروز دو تیم پاری سن ژرمن و مارسی در لیگ فرانسه که از آن به عنوان ال‌کلاسیکوی فرانسه یاد می‌شود، در خانه PSG، ورزشگاه پارک دوپرنس پاریس، به مصاف هم رفتند که هم‌بازی‌های نیمار موفق شدند با یک گل کیلیان امباپه و دو گل آنخل دی‌ماریا، مارسی که از دقیقه 62 ده نفره به بازی ادامه می‌داد را 3-1 شکست دهند.

 

دیدگاه‌ها