کد خبر : 1599830 | 28 اسفند 1397 ساعت 10:36 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

نقش مواد مخدر در ناآرامی ورزشگاه های انگلیس

بعد از افزایش نرخ ناآرامی‌ها در استادیوم‌های فوتبال انگلیس، پلیس این کشور می‌گوید افزایش استفاده از مواد مخدر یکی از عوامل دامن زدن به ناآرامی در استادیوم‌ها و بین هواداران فوتبال بوده است.

نقش مواد مخدر در ناآرامی ورزشگاه های انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، افزایش تعداد موارد ناآرامی روی سکوها یا حمله گروهی از هوادران به زمین در هفته‌های اخیر یکی از مشکلات فوتبال انگلیس بوده که در این کشور مورد توجه قرار گرفته و بسیاری از کارشناسان و مربیان فوتبال از این روند رو به افزایش ابراز نگرانی کرده‌اند. هفته گذشته در جریان ورود یک جیمی‌ جامپ به زمین، وضعیت خطرناکی اتفاق افتاد که ممکن بود تبعات ناگواری در پیش داشته باشد اما ماجرا تنها با شکسته شدن بینی یکی از نیروهای حراست ورزشگاه پایان یافت.

 

1391922

 

حالا پلیس انگلیس می‌گوید افسران پلیس این کشور معتقدند افزایش میزان مصرف مواد مخدر به خصوص کوکائین توسط هواداران فوتبال یکی از عوامل افزایش نرخ ناآرامی‌های فوتبالی بوده است. پلیس می‌گوید هفته گذشته تنها در جریان یکی از مسابقات رقابتهای چمپیونشیپ موفق به دستگیری 15 نفر به دلیل به همراه داشتن کوکائین شده است.

 

1391920

 

اما دیلی‌میل که با افسران ارشد پلیس انگلیس مصاحبه کرده، می‌گوید آنها معتقدند مقابله با افزایش استفاده از هروئین در ورزشگاه‌ها، که نشان دهنده افزایش مصرف این ماده مخدر در جامعه انگلیس است، عملا برای پلیس غیرممکن است چرا که باشگاه‌های فوتبال این کشور برای کم کردن هزینه‌های خود تمایل دارند به جای پلیس برای تامین امنیت ورزشگاه‌هایشان از نیروهای حراست خصوصی و شرکت‌های تامین امنیت استفاده کنند.

 

 

 

دیدگاه‌ها