کد خبر : 1599900 | 28 اسفند 1397 ساعت 17:56 | 53.2K بازدید | 0 دیدگاه

آلوارو آربلوا:

رئال هیچ نیازی به خریدهای کهکشانی ندارد!

مدافع راست سابق رئال معتقد است که تیم کنونی با هدایت زیدان، نیازی به بازیکنان کهکشانی برای تقویت خود ندارد.

رئال هیچ نیازی به خریدهای کهکشانی ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو آربلوا تابستان 2016 بود که رئال را به مقصد وستهام ترک کرد و سال گذشته نیز تصمیم به خداحافظی با فوتبال گرفت. او اکنون در تلویزیون رئال و نیز برنامه ال چیرینگیتو مشغول فعالیت است.

رئال فصل جاری با ناکامی در هر سه جام روبرو شد و اکنون هیچ شانسی برای قهرمانی ندارد. در لالیگا 12 امتیاز از بارسا عقب است و در کوپا دل ری و لیگ قهرمانان نیز حذف شده است. شایعات زیادی در مورد انتقال بازیکنانی چون ادن هازارد و کیلیان امباپه شنیده می شود و اخیرا صحبت از جدایی رافا واران و گرت بیل از رئال در تابستان است.

 

 

1391240

 

 

آربلوا که روز گذشته دومین حضورش در برنامه معروف ال چیرینگیتو را تجربه کرد، در مورد وضعیت کنونی رئال و برنامه های تیم برای فصل بعد گفت:« تیم فعلی از نظر من مجموعه ای از بهترین بازیکنان است و به سختی بتوان آن را تقویت کرد. در حال حاضر، خارج از رئال، بازیکنان اندکی هستند که بتوانند باعث پیشرفت تیم شوند. از نظر من، ایجاد انقلاب در رئال، واژه درستی نیست. اینها همان بازیکنانی هستند که در 5 سال، 4 بار فاتح لیگ قهرمانان شدند و باید بگویم که مشکل رئال از بازیکنان نیست.»

 

آربلوا در مورد شرایط گرت بیل در رئال نیز گفت:«  بیل نیازی ندارد که وفاداری خود به رئال را ثابت کند. او اسپانیایی هم صحبت می کند اما راحت نیست که در گفتگو با رسانه ها از این زبان استفاده کند. او گل های مهمی در فینال ها به ثمر رسانده و من متاسفم که انتقادها و حمله ها به او را می بینم.»

دیدگاه‌ها