کد خبر : 1599984 | 29 اسفند 1397 ساعت 11:46 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

خستگی یا مصدومیت؟

غیبت احتمالی مسی در دیدار آرژانتین مقابل مراکش

رسانه آرژانتینیTNT با ارائه گزارشی از اولین روز تمرین تیم ملی آرژانتین مدعی شد اسکالونی و لیونل مسی در این تمرین به این نتیجه رسیده‌اند که مسی در بازی مقابل مراکش به میدان نرود.

غیبت احتمالی مسی در دیدار آرژانتین مقابل مراکش

به گزارش "ورزش سه"، اولین تمرین تیم ملی آرژانتین با توجه فوق‌العاده‌ رسانه‌های آرژانتینی مواجه شده است. یکی از جالب‌ترین نکات این تمرین آلبی‌سلسته برای خبرنگاران حضور لیونل مسی در تمرین بود که بعد از هشت ماه برای اولین بار در اردوی تیم ملی کشورش حضور می‌یافت.

 

رسانه آرژانتینی TNT با ارائه گزارشی اختصاصی از تمرین آلبی‌سلسته به این اشاره کرد که لیونل مسی بعد از حضور در تمرین، به درخواست لیونل اسکالونی، بعد از صرف شام با او در یک جلسه دو نفره شرکت کرده است.

 

1392122

 

نیکلاس دیستاسیو و هرنان کاستیو، دو روزنامه‌نگار TNT در گزارش خود برای این رسانه مدعی شدند که جلسه اسکالونی و مسی حول سه محور عمده بود. اولین محور عمده جلسه مسی و اسکالونی حول حضور او در بازی دوم تیم ملی آرژانتین در مقابل مراکش بوده است.

 

آلبی‌سلسته فردا در یک بازی دوستانه در ورزشگاه واندا متروپولیتانو مقابل ونزوئلا قرار می گیرد و سپس روز سه‌شنبه هفته آینده در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ملی مراکش می رود. 

 

بر اساس این گزارش، اسکالونی خطاب به لیونل مسی گفته که ترجیح می‌دهد در بازی دوم آلبی‌سلسته مقابل مراکش به میدان نرود ولی بهتر است به همراه تیم ملی به اسپانیا سفر کند.

 

1392121

 

این نشریه آرژانتینی مدعی است که مسی با خواسته اسکالونی موافقت کرده و به این ترتیب عدم حضور او در بازی هفته آینده آلبی‌سلسته مقابل مراکش تقریبا قطعی به نظر می‌رسد. اما مسی در اردوی تیم آرژانتین و در کنار هم تیمی هایش خواهد ماند.

 

بعد از انتشار این خبر بعضی رسانه‌های آرژانتینی اخبار درباره احتمال مصدومیت لیونل مسی منتشر کرده و با اشاره به اینکه مسی در تمرین آرژانتین چندین بار ناحیه مصدومیت پای خود را فشار داده مدعی شدند اسکالونی به دلیل مصدومیت مسی از او خواسته در بازی مقابل مراکش به میدان  نرود. این آسیب دیدگی از ناحیه پولیس است که مسی از دو سال قبل با آن درگیر بوده و با توجه به اینکه امکان جراحی آن وجود ندارد، او تنها باید به فیزیوتراپی و استراحت اکتفا کند. 

 

1392124

 

ولی این خبرها را نمی‌توان به صورت مستقل تایید کرد و تا این لحظه بیشتر به نظر می‌رسد اسکالونی به دلیل جلوگیری از خستگی بیش از حد مسی تصمیم گرفته برای بازی با مراکش به ستاره بزرگ تیمش استراحت دهد. با توجه به اینکه مسی چهار روز بعد از بازی آرژانتین و مراکش باید در دربی کاتالونیا مقابل اسپانیول به میدان برود به نظر می رسد یکی از دلایل عمده تصمیم اسکالونی برای عدم استفاده از مسی در مقابل مراکش، نیاز بارسا به مسی در این بازی باشد. 

دیدگاه‌ها