کد خبر : 1599990 | 29 اسفند 1397 ساعت 12:47 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز به کار ایران در مسابقات اوپن چلنج پلاس

رقابت‎های تنیس روی میز اوپن چلنج پلاس عمان از امروز با حضور نمایندگان ایران آغاز می‎شود؛ پینگ‎پنگ‌بازان کشورمان در هر دو بخش مردان و زنان رده سنی بزرگسالان و جوانان حضور دارند.

آغاز به کار ایران در مسابقات اوپن چلنج پلاس

به گزارش ورزش سه و به نقل از مهر، تیم‌های تنیس روی میز مردان و زنان ایران با ترکیب نوشاد و نیما عالمیان، امیر حسین هدایی، میعاد لطفی، ندا شهسواری، مهشید اشتری، ملیکا کرمی و پریناز حاجیلو در رقابت‌های اوپن چلنج پلاس عمان شرکت کرده اند.

 

این مسابقات از امروز چهارشنبه همزمان در دو بخش مردان و زنان رده سنی بزرگسالان و زیر ۲۱ سال آغاز می‌شود و پینگ پنگ بازان کشورمان طبق برنامه ارائه شده در هر دو بخش به مصاف حریفان خود می‌روند. برنامه مسابقات اعضای تیم ملی تنیس روی میز مردان و زنان ایران به این شرح است:

 

بخش مردان - رده سنی بزرگسالان
امیر حسین هدایی در گروه اول مسابقات امروز به مصاف نمانیده بلاروس می‌رود و فردا پنجشنبه با حریفی از عربستان رقابت خواهد داشت.
میعاد لطفی در گروه ۱۷ امروز به ترتیب با حریفانی از مصر و ژاپن دیدار خواهد داشت.

بخش مردان - رده سنی زیر ۲۱ سال
امیر حسین هدایی امروز به مصاف نماینده ای از هند می‌رود و فردا پنجشنبه با نماینده سنگاپور رقابت می‌کند.

بخش بانوان - رده سنی بزرگسالان

ندا شهسواری در گروه دهم قرار دارد. این پینگ پنگ باز کشورمان امروز با حریف مصری خود دیدار می‌کند و فردا پنجشنبه هم به مصاف نمانیده هند می‌رود.
پریناز حاجیلو در گروه ششم مسابقات امروز با حریفانی از هند و ژاپن رقابت می‌کند.
مهشید اشتری که در گروه یازدهم قرار دارد امروز به مصاف نمایندگانی از مصر و هند می‌رود و فردا هم با پینگ پنگ باز اسلواکی دیدار خواهد داشت.
ملیکا کرمی در جدول ۱۲ مسابقات امروز به مصاف نمایندگان مصر و روسیه می‌رود. وی فردا با حریفی از هند رقابت خواهد داشت.

بخش بانوان - رده سنی زیر ۲۱ سال

پریناز حاجیلو امروز به مصاف نماینده هند می‌رود و فردا پنجشنبه هم با حریف سنگاپوری روبرو خواهد شد.
مهشید اشتری که در گروه سوم قرار گرفته است، امروز به ترتیب مقابل حریفان مصری و هندی به میدان می‌رود. وی فردا پنحشنبه هم با حریفی از سنگاپور دیدار می‌کند.
ملیکا کرمی که در گروه چهارم قرار دارد امروز طی دو دیدار به مصاف حریفانی از قزاقستان و سنگاپور می‌رود و فردا هم برابر حریفی از مصر قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها