کد خبر : 1600104 | 01 فروردين 1398 ساعت 11:55 | 66.3K بازدید | 0 دیدگاه

امره جان:

مشخص بود خطاب شادی رونالدو چه کسی است!

امره جان، ستاره آلمانی یوونتوس، به تمجید از رفتار کریستیانو رونالدو در این تیم پرداخت.

مشخص بود خطاب شادی رونالدو چه کسی است!


به گزارش "ورزش سه"، اخباری در مورد احتمال محرومیت رونالدو از سوی یوفا به دلیل شادی پس از دیدار مقابل اتلتیکومادرید شنیده می شود، اما امره جان معتقد است خطاب رونالدو هواداران حریف نبودند و همه می دانند شادی او پاسخ به چه کسی بوده است.

 

1390332

 

امره جان گفت: "با توجه به خوشحالی دیگو سیمئونه در بازی رفت، باید بازیکنی مانند رونالدو پیدا می شد و اینگونه پاسخ او را می داد. من فکر می کنم همه حاضران در استادیوم می دانستند منظور رونالدو در آن صحنه با چه کسی است.

 

از درخشش رونالدو و هت تریک وی در دیدار برگشت بسیار لذت بردم زیرا شرایط در بازی رفت برای او دشوار بود. رونالدو واقعا قصد داشت به اتفاقات دور رفت پاسخ دهد و با هت تریک فوق العاده خود موفق به انجام چنین کاری نیز شد.

 

رونالدو انسان بسیار آرامی است و هرگز علاقه ای به تظاهر به ستاره بودن ندارد و این رفتار شما را تحت تاثیر قرار می دهد. او اولین کسی است که هر روز به شما سلام کرده و خوش و بش می کند و این رفتار رونالدو نه تنها با هم تیم هایش، بلکه با تمام اعضای باشگاه، کادر فنی و ماساژورهای نیز همینگونه است و این نوع برخورد شما را شگفت زده می کند. مردم نیز اگر رونالدو را ببینند واقعا متعجب خواهند شد."

دیدگاه‌ها