کد خبر : 1600229 | 02 فروردين 1398 ساعت 14:36 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

با انتخاب مخاطبان ورزش سه؛

رسن؛ بهترین بازیکن خارجی لیگ در سال 97

هافبک عراقی پرسپولیس با کسب بیشترین آرا از سوی کاربران و مخاطبان "ورزش 3" به عنوان بهترین بازیکن خارجی سال 97 لیگ برتر ایران انتخاب شد.

رسن؛ بهترین بازیکن خارجی لیگ در سال 97

به گزارش" ورزش سه" بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس با کسب 41% آرای نزدیک به 350 هزار شرکت کننده در نظرسنجی "ورزش سه" عنوان بهترین بازیکن خارجی سال 97 لیگ برتر را به دست آورد. در این نظر سنجی بازیکنانی چون طارق همام عراقی بازیکن استقلال ، گادوین منشا مهاجم نیجریه ای استقلال، آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی تراکتورسازی و کی روش استنلی مهاجم برزیلی سپاهان نیز حضور داشتند.


آرا و انتخاب ها


در نظرسنجی برگزار شده و از میان 342297 رای شرکت کنندگان همانطور که گفته شد بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس با کسب بیشترین درصد آرا به عنوان بهترین بازیکن خارجی فصل انتخاب شد.


بشار رسن(عراق/پرسپولیس) 41%

 

هافبک 22 ساله پرسپولیس علاوه بر بازی های خوبی که همراه این تیم داشت در تیم ملی عراق هم یک مهره موثر بود. شماره 5 پرسپولیس در سال 97 یک قهرمانی در لیگ برتر و یک نایب قهرمانی در آسیا را با پرسپولیس به دست آورد. او امسال هم با پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر است و با وجود بازیکنان سرشناس یکی از مهره‌های کلیدی و اصلی برانکو به حساب می آید.


آنتونی استوکس(ایرلند/تراکتورسازی)24%

 

شاید اگر استوکس در میانه های فصل دچار مشکلاتی نمی شد الان با اختلاف چند گل در صدر گلزنان بود اما با این وجود او در این فصل با گل هایی که زده یکی از مهره های اصلی تراکتورسازی برای حضور در جمع مدعیان لیگ برتر بوده است. او در حال حاضر با 11 گل در کنار علی علیپور و پایین تر از کی روش استنلی قرار دارد اما می تواند با زدن گل های بیشتر در سال 98 علاوه بر آقای گلی تراکتور را نیز به آرزوی بزرگ قهرمانی در لیگ برتر برساند.


طارق همام(عراق/ استقلال) 17%

 

هافبک 23 ساله و عراقی استقلال در سال 97 یکی از بهترین بازیکنان این تیم و یکی از بهترین خارجی های لیگ برتر ایران بود. او در تیم ملی عراق در جام ملت های آسیا نیز یکی از مهره های کلیدی کاتانچ سرمربی اسلوانیایی این تیم بود. همام هرچند به دلیل مصدومیت بازی های هفته های ابتدایی نیم فصل دوم را از دست داد اما عملکرد خوبش در نیم فصل اول و تیم  ملی عراق  او را در میان بهترین خارجی های لیگ قرار می دهد.


کی روش استنلی(برزیل/ذوب آهن-سپاهان) 11%

 

مهاجم 30 ساله و برزیلی سپاهان با گل های حساسش توانسته سپاهان را به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل تبدیل کند. کی روش الان با 12 گل آقای گل لیگ برتر است. او سال 97 را در دو تیم ذوب آهن و سپاهان حضور داشت و در هر دوتیم زیر نظر امیرقلعه نویی کار کرد.


گادوین منشا(نیجریه/استقلال-پرسپولیس) 7%

 

مهاجم نیجریه ای که در نقل و انتقالات زمستانی در یک انتقال جنجالی از پرسپولیس به استقلال پیوست نفر پنجم بهترین خارجی های لیگ برتر در سال 97 است. منشا در سال 97 با پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد. گل های حساس منشا در لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم هایی چون الدحیل و الجزیره و همچنین پاس گلش در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در رسیدن پرسپولیس به فینال نقش موثری داشت.

 

 

1392357

دیدگاه‌ها