کد خبر : 1600231 | 02 فروردين 1398 ساعت 14:45 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

عربستان پیشنهاد داد برگردم، ولی نپذیرفتم؛

فن مارویک: با امارات می خواهم راه هلند و استرالیا را بروم

سرمربی جدید تیم ملی امارات، در اولین نشست خبری خود با خوش بینی از تصمیم برای صعود به جام جهانی همراه این تیم سخن گفت.

فن مارویک: با امارات می خواهم راه هلند و استرالیا را بروم

به گزارش ورزش سه، برت فن مارویک سرمربی هلندی جدید تیم ملی امارات، روز گذشته در کنفرانس خبری خود با اصحاب رسانه، که در محل باشگاه الوحده برگزار شد، اظهار خوشحالی کرد که هدایت اماراتی ها را بر عهده گرفته است. او نگاه اصلی اش را به آغاز مسابقات مقدماتی جام جهانی در ماه سپتامبر و سپس به رسیدن به جام جهانی 2022 معطوف کرده است. در این کنفرانس، سی و یکمین سرمربی تاریخ تیم ملی امارات قرارداد رسمی خود را نیز به امضا رساند. قرارداد این مربی دو مرحله دارد که یکی مربوط به مسابقات مقدماتی جام جهانی است و دیگری در صورت حضور امارات در جام جهانی.

 

فن مارویک گفت: من مربیگری امارات را پذیرفتم چرا که می دانستم این تیم بازیکنانی مثل عموری دارد که می توانند با مهارت های خود تفاوت ایجاد کنند. زمانی که مربی عربستان بودم، 4 بار با امارات دیدار کردم و تجربه خوبی پس از هدایت عربستان و استرالیا به دست آورده ام.

 

او ادامه داد: من به دنبال یک تیم خوب از نفرات جوان و مستعد هستم. می توانم برای سومین بار به جام جهانی راه پیدا کنم پس از اینکه حضور در این تورنمنت را با هلند و استرالیا تجربه کردم. فقط می توانم بگویم که بازیکنان را به خوبی می شناسم. می دانم که امارات سلاح های خوبی دارد. در راس آنها، عمر عبدالرحمان است. امیدوارم او به زودی به میادین بازگردد و از تجربه خود، تیم ملی را بهره مند کند.

 

این سرمربی هلندی در ادامه گفت: همچنین تلاش می کنم که یک ارتباط خوب با بازیکنان برقرار کنم. جنبه های مثبت این اتفاق به توسعه کار ما کمک خواهد کرد. در این راه با دستیاران تیم های قبلی خودم و همچنین مربیان ملی همکاری می کنیم. من بازیکنان را دنبال خواهم کرد و با مربیان باشگاهی نشست هایی خواهم داشت تا بتوانیم همکاری کنیم. همه ما به شکل یک تیم کار می کنیم تا موفق شویم.

 

فن مارویک درباره پیشنهادی از عربستان، اینطور گفت: فدراسیون فوتبال عربستان از من خواست که دوباره آنجا برگردم. اما من این پیشنهاد را رد کردم چون نمی خواستم برنامه ای را که خودم ترتیب نداده ام، پیاده کنم. این سرمربی تمایلش برای کار به شکل مربیان پروازی را هم افشا کرد: هدف این نیست که اینجا برای مدتها بمانیم. من در تمرینات و مسابقات حاضر خواهم بود و کار همه مربیان تیم های مختلف را هم دنبال می کنم. این ماموریت به من سپرده شده و در آن به دنبال موفقیت هستم.

 

در این کنفرانس عبدالله الجنیبی، نایب رئیس فدراسیون امارات اینگونه صحبت کرد: قرارداد ما با فن مارویک دو مرحله دارد. اولین مرحله، صعود از دور ابتدایی مسابقات انتخابی جام جهانی است و پس از این اتفاق، قرارداد به شکل اتوماتیک تا سال 2022 تمدید خواهد شد. ما همراه یکدیگر کار می کنیم تا به افتخار حضور در جام جهانی دست پیدا کنیم.

 

او افزود: یک پروژه جاه طلبانه را به امضا رسانده ایم تا فوتبال امارات در یک برنامه طولانی مدت همراه با کشف استعدادهای جوان، پیشرفت کند. ما کار فن مارویک را حمایت خواهیم کرد و به او هر چه نیاز داشته باشد، خواهیم داد.

دیدگاه‌ها