کد خبر : 1600257 | 02 فروردين 1398 ساعت 16:47 | 36.6K بازدید | 0 دیدگاه

تنها حسرت وین رونی در دوران حرفه ای اش

وین رونی، کاپیتان سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، ادعا کرد که از دوران حرفه ای طولانی و پرافتخارش، تنها یک افسوس دارد.

تنها حسرت وین رونی در دوران حرفه ای اش

به گزارش "ورزش سه"، رونی که در 16 سالگی با پیراهن اورتون نامی برای خود دست و پا کرد، سال ها مهاجم اول تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد بود و اکنون رکورد دار گلزنی در هر دو تیم است.

او در سال 2017، بعد از 13 سال به اورتون برگشت اما از اینکه نتوانست در این تیم در پست مورد علاقه اش بازی کند، افسوس می خورد.

 

او به تاک اسپورت گفت:" من عاشق فوتبال بازی کردن و حضور داشتن در بازی هستم. اما اگر کمی خودخواه تر بودم و در تمام طول دوران حرفه ای ام به عنوان شماره 9 بازی می کردم، آمارم کمی بهتر بود. فکر می کنم تنها حسرت واقعی ام، آخرین سال حضورم در اورتون است.

 

1336646

 

من دیگر به عنوان مهاجم بازی نکردم و  تیم هم خوب کار نکرد. با مربی صحبت کردم و هر دو فکر کردیم که بهتر است من در خط میانی بازی کنم و کمک کنم تا بتوانیم بازی را کنترل کنیم.

وقتی فکر می کنم، می بینم باید این پیشنهاد را رد می کردم و می گفتم:" می خواهم جلو بازی کنم و گل بزنم." باید این کار را در نیمه اول فصل انجام می دادم. وقتی به خط میانی رفتم، دیگر نتوانستم زیاد گل بزنم."

رونی در 40 دیداری که در فصل 18-2017 انجام داد، تنها 11 گل به ثمر رساند.

 

دیدگاه‌ها