کد خبر : 1600260 | 02 فروردين 1398 ساعت 17:10 | 87K بازدید | 0 دیدگاه

با برتری برابر تیم ملی ژاپن با پنالتی فالکائو

انتقام کی‌روش از ژاپن در اولین گام با کلمبیا (عکس)

سرمربی پرتغالی سابق تیم ملی ایران در اولین گام با کلمبیا توانست تیم ملی ژاپن را در خاک این کشور شکست دهد و به پیروزی با ارزشی دست پیدا کند.

انتقام کی‌روش از ژاپن در اولین گام با کلمبیا (عکس)

 به گزارش ورزش سه، تیم ملی کلمبیا با هدایت کارلوس کی‌روش در اولین گام به ژاپن سفر کرد تا برابر  سامورایی ها قرار بگیرد.


سرمربی پرتغالی جدید تیم ملی کلمبیا در ترکیب اولیه خود بسیاری از ستارگانش مانند یری مینا، داوینسون سانچز، لرما، خامس رودریگز و فالکائو را از ابتدا در ترکیب قرار داد تا به دنبال شکست میزبان خود باشد. نیمه اول شاگردان کارلوس کی روش برتری محسوسی نسبت به ژاپن داشتند و مالک توپ و میدان بودند. اگرچه مالکیت و تعداد پاس‌های کلمبیا بیشتر بود اما ژاپن نسبت به آنها دو برابر شوت بیشتری به سمت دروازه شلیک  و کرنرهای بیشتری بر روی دروازه ارسال کردند. با این حال نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت و هر دو تیم دست خالی به رختکن رفتند.

 

1392374


با شروع نیمه دوم باز هم تیم ملی کلمبیا بازی را در دست گرفت و به دنبال رسیدن به دروازه ژاپن بود. آنها در دقیقه ۵۶ نیز توانستند به گل دست پیدا کنند اما با رای داور این گل آفساید اعلام شد تا باز هم نتیجه صفر-صفر حاکم میدان باشد. چند دقیقه بعد بازیکنان کلمبیا در محوطه جریمه شوتی را به سمت دروازه شلیک کردند که پس از برخورد به دست مدافع ژاپن یک پنالتی برای مهمان به دست آمد.  فالکائو کاپیتان باتجربه این تیم توانست توپ را به سمت چپ دروازه بفرستد و علیرغم تشخیص درست دروازه بان، گل اول برای تیم زرد پوش میدان در دقیقه ۶۴ به دست آمد.


در ادامه شاگردان کی‌روش به خوبی توانستند از تک اندوخته خود محافظت کرده و به برد شیرینی همراه با سرمربی جدید خود برسند‌. کی روش که دو ماه قبل همراه با تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا شکست سنگینی در مرحله نیمه نهایی برابر سامورایی‌ها تجربه کرده بود حالا توانست انتقام شیرینی از ژاپن گرفته و به کسب نتیجه همراه با کلمبیا امیدوار باشد. این تیم آمریکایی بازی تدارکاتی بعدی خود را مقابل کره جنوبی انجام می دهد و باید دید آیا سرمربی پرتغالی جدیدشان به روند شکست ناپذیری برابر این تیم ادامه می‌دهد یا که خیر.

 

1392375

دیدگاه‌ها