کد خبر : 1600277 | 02 فروردين 1398 ساعت 19:19 | 47.1K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال والنسیا و بتمن به اوج رسید! (عکس)

کمپانی تولید کننده بتمن و باشگاه والنسیا مجادله ای عجیب در مورد لوگوی باشگاه اسپانیایی داشته اند.


به گزارش "ورزش سه"، باشگاه والنسیا قرار است به زودی از لوگوی باشگاه خود که برای برگزاری جشن صدمین سال تاسیس این باشگاه طراحی شده رونمایی کرده تا از این بعد از این طراحی جدید استفاده کند اما کمپانی دی سی کمیکس به لوگوی جدید والنسیا معترض شده و آن را تقلیدی از لوگوی بتمن دانسته اند.

 

این شرکت شکایت خود را به دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا در مورد بررسی حقوق استفاده از آرم "Bat" ارائه داده اما والنسیا معتقد است آنها سالهاست از این طراحی استفاده می کنند.

 

1392389

 

باشگاه والنسیا در سال 1919 تاسیس شده در حالیکه اولین نسخه از فیلم های بتمن در سال 1939 و 20 سال بعد از تاسیس باشگاه اسپانیایی روانه بازار شده است.

 

همچنین بررسی لوگوی باشگاه اسپانیا در طی 100 سال اخیر نشان می دهد آنها همیشه از تصویر خفاش در لوگوی خود بهره برده و این تصویر طی سالهای اخیر تکمیل شده است که لوگوی خفاش نیز الهام گرفته از مهاجرت این پرنده در قرن شانزدهم میلادی به سواحل والنسیا و ایالت کاتالونیا است.

 

سخنگوی باشگاه والنسیا در این رابطه گفت: "ما هرگز قصد نداریم استفاده از تصویر خفاش را در لوگوی متوقف کنیم زیرا زمانیکه اولین بار بازیکنان والنسیا با چنین آرمی به روی لباس خود بازی می کردند، آنها در ایالات متحده به دنبال شکار گاومیش بودند."

 

1392388

دیدگاه‌ها