کد خبر : 1600348 | 03 فروردين 1398 ساعت 10:20 | 54.3K بازدید | 0 دیدگاه

فاز جدید دشمنی PSG و بارسلونا؛ اخلال در بازار!

رقابت و دشمنی پاری سن ژرمن و بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تمامی ندارد.

فاز جدید دشمنی PSG و بارسلونا؛ اخلال در بازار!

به گزارش "ورزش سه"، بزرگ ترین بازگشت تاریخ لیگ قهرمانان در دیدار برگشت بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن رقم خورد و کاتالان ها موفق شدند شکست 0-4 دور رفت را با به ثمر رساندن شش گل در نوکمپ جبران کنند که نیمار، ستاره وقت بارسلونا نقش مهمی در آن دیدار ایفا کرد و تنها چند ماه بعد، ناصر الخلیفی این ستاره برزیلی را جذب کرد.

 

بارسلونا در سال های اخیر تلاش فراوانی برای جذب بازیکنانی چون مارکو وراتی، آدرین رابیو و تیاگو سیلوا داشته و همین موضوع باعث عصبانیت شدید مدیران پاری سن ژرمن شده است.

 

همچنین اخیرا بارسلونا در جنگ دو تیم برای جذب فرانکی دی یونگ، هافبک جوان هلندی پیروز شد و پاری سن ژرمن از این انتقال بسیار عصبانی است.

 

1376300

 

اما نشریه اسپورت در گزارشی عجیب مدعی شد پاری سن ژرمن حالا قصد دارد شرایط را برای خرید بازیکن از سوی بارسلونا دشوار سازد و حتی تلاش برای انتقال فرانکی دی یونگ نیز به همین دلیل بوده است.

 

در واقع بارسلونا در ماه های اخیر برای خرید بازیکنانی چون ماتیاس دی لیخت، فرانکی دی ونگ و لوکا یوویچ تلاش کرده و پاری سن ژرمن در تمامی این رقابت ها وارد شده و تنها یک انگیزه داشته است؛ افزایش قیمت انتقال احتمالی آنها به بارسلونا.

 

پاری سن ژرمن در تمامی این پست ها بازیکنان بزرگ و قابلی داشته و در حقیقت نیازی به جذب نام های ذکر شده ندارد اما ورود این تیم به کورس، شرایط بارسلونا را دشوارتر می سازد و به نظر می رسد دشمنی، ریشه مشترک بسیاری از تحرکات فرانسوی ها در بازار نقل و انتقالات بوده است.

دیدگاه‌ها